Dream as if you'll live forever.

12.12


 

''The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams''



Uusimmat lukijat ei varmaan tiedäkkään mistä tää mun blogitouhu on alunperin lähtenyt. Tein tän blogin noin kaks vuotta sitten lisäilläkseni tälläisiä vähän erikoisempia kuvia, mitä mun sisko on ottanut musta. Joskus oon myös innostunut kuvailemaan itteäni, mutta ne kuvat ei ookkaan ollut yhtä hyviä kun nää mun siskon ottamat. Rakastan käyttää mielikuvitusta tälläsissä jutuissa, mut mun taidot ei kuitenkaan riitä kuvaamiseen ja niiden kuvien muokkaamiseen. Onneks mulla on kuitenkin tuo kamera kädessä -syntynyt sisko, jonka kanssa oon monta vuotta saanut kuvailla ja keksiä mitä hulluimpia kuvausideoita. Nyt ne kuvaamiset on jääny parin vuoden aikana vähän vähemmälle kun Makka ei käy täällä kotona enää niin usein. Halusin kuitenkin tulla julkaisemaan näitä vähän vanhempia Makan ottamia kuvia, joita se on muokkaillut. Jos teitä kiinnostaa valokuvausaiheinen blogi niin Makalta semmonen löytyy: http://makkapic.blogspot.fi/

Mulla alkaakin jo huomenna viikonlopun vietto (niinkun en olis ollu kokoajan vapaalla), koska lähen moikkaamaan Oonaa Seinäjoen suuntaan. Pääsen postailemaan vasta ens viikolla, mut te voitte seurata mun tekemisiä aina instagramissa, josta mut löytää nimellä mamituh :) Oottehan muuten myös muistanu tykätä mun blogin Facebook-sivusta ?

Ei muutakun ihanat viikonloput kaikille sinne <3 Toivottavasti toi aurinko jaksais paistaa vielä viikonlopun ajan! En uskalla kattoa säätiedotusta...

Marjut

You Might Also Like

4 comments

  1. Mitä aiot tehdä viikonloppuna? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viettää aikaa kaverin kanssa ja käydä juhlimassa :)

      Poista
  2. Jos Onskilla on skype niin pliis soittakaa mulle <3 Oon varmaan kotona jossai vaihees vklp aikana niin nään teidät :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tehtiin kyllä se skype mut et kerenny vastailla meille </3 Mut ens kerralla sitte :)

      Poista