AMAZING

4.56





Neuleeseen pääset tästä: CLICK!

Eli siis ihana Polkashop lähetti mulle tälläsen hullunkivan neuleen ja oon aivan ihastunu ton yksityiskohtiin. Oon jo kauan ettiny mustaa neuletta, mut mulla on semmonen ongelma et mun vaatteissa pitää aina olla se joku tietty juttu, että kelpuutan sen. Kun näin tuon AMAZING-tekstin  kultasille kirjaimilla kirjoitettuna, mä ihastuin tohon heti. Huomasin tuon selän mallin vasta kun sovitin neuletta ja ihastuin tietenkin vielä enemmän. Tuo tulee näyttämään varmaan ihan sairaan kivalta joidenkin shortsien kanssa kesällä!

Mitä tykkäätte?


You Might Also Like

5 comments

  1. Miten saat näitä kaikkia yhteistyösopimuksia vaatesivustojen ja muiden kanssa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se pistää niille sähköpostia. itse en kyllä hirveästi hehkuttaisi tuota polkahsoppiakaan kun juuri yksi tunnettu bloggaaja lopetti yhteistyönsä noiden kiina ihmeiden kanssa kun siellä käytetään lapsityövoimaa ja muutenkin huonossa valossa paikat mistä nuo vaatteet tulevat.. eihän se tänne näy tai kuulu mutta kun vähän tarkemmin tutkii niin tietää. mutta ei kai se este ole kun ilmaisia vaatteita saa..

      Poista
    2. Laitan ite sähköpostia tai sit joku laittaa mulle. :) Ja oon mäkin lapsityövoimaa vastaan, mut eiks H&M:kin jääny joskus kiinni lapsityövoimasta? Että kyl sitä valitettavasti vähän joka suunnasta löytyy..

      Poista
    3. h&m sen yhteistyön lopetti paikan kanssa mistä ne vaatteet tulivat ja selvittivät asian. Heti kun saivat tietoonsa, ei voi verrata noihin ulkomaan firmoihin mitä se ei pätkääkään haittaa..

      Poista