Someday you will find your place in the sun.

7.53

Tulin nyt kertomaan vähän mun kuulumisia kun en oo niitä pitkään aikaan päässyt höpöttelemään. Kaks edellistä viikkoo on ollu mulle hiukan raskaita, niinkuin edellisessä postauksessa jo mainitsinkin. Ensinnäkin mua stressas ihan älyttömästi toissaviikon enkun - ja ruotsinkuuntelut, koska en oo ikinä ollu kuunteluissa mitenkään erityisen hyvä. Enkun kuuntelu oli heti maanantaina ja mua jännitti ihan hullun paljon.  Musta kuitenkin tuntu et se meni melko hyvin jännityksestä huolimatta. Ruotsin kuuntelu oli sit ihan eri. En jaksanu keskittyä sen tunnin aikana ollenkaan kuuntelemaan ja mun mielestä tän kevään kuuntelu oli jotenkin älyttömän vaikea. Pitää varmaan sit panostaa siihen kirjalliseen osioon enemmän..

Olin myös fiksuna tyttönä mennyt ilmoittautumaan anniskelupassikokeeseen, joka oli kuunteluiden jälkeen keskiviikkona. En ollu kerenny lukemaan siihen paljon yhtään, koska stressasin niin paljon kaikkia muita asioita ja tavallaan unohdin koko kokeen. Koe oli siis Seinäjoella ja kävin siis vaan kääntymässä siellä ja tekemässä tunninpituisen testin. Jäin kyllä vähän suu auki odottamaan tuloksia, koska monet kysymykset oli ollut vähän kompamaisia ja vaikeasti ymmärrettäviä. Kotimatkalla mulle tuli kuitenkin viesti, että mun koe on hyväksytty ja voi että mikä onnistumisen tunne siitä tuli! 

Menin suoraan testistä meidän koulun potkiaisiin, jossa abit, eli meidät, potkittiin ulos koulusta. Sen jälkeen jäätiinkin koristelemaan koulua yömyöhään penkkareita varten ja päästiinkin kotiin vasta joskus 12 aikaan. Seuraavana aamuna olikin penkkarit, joista selitin jo edellisessä postauksessa. :)



Abiristiely oli tosi rankka ja meillä oli suunnitelmissa lähteä Kristan kanssa Seinäjoelle heti perjantaina juhlimaan Oonan synttäreitä, mut ei millään vaan pystytty siihen. Päätettiin siis nukkua yks yö hyvin omissa sängyissä ja lauantaina me lähdettiin sitten kohti Seinäjokea. Vieteltiin perus tyttöjen iltaa, katottiin putousta, juteltiin, juotiin ja laittauduttiin. Lähdettiin 12 aikaan kohti Karmaa ja meidän tuurilla siellä oli tietenkin puolentoista tunnin jonot. :'D Joku sanoi että jonot olivat sen takia, koska Cheek oli esiintymässä jossain päin Seinäjokea ja oli sitten tullut jatkoilemaan Karmaan tms.. Kerettiin olla siellä pari tuntia, mut eipä tuo mitään haitannut. Mun mielestä ilta oli silti tosi hauska, ja siitä saan kiittää vaan taas mun lempparityttöjä. Kuvia otettiin kyllä, mutta mikään niistä ei ollut oikeastaan julkaisukelpoinen. :'D Ei edes tää mun naamakuva, mut julkasen sen nyt silti.


Seuraava viikko menikin sijaistaessa ala-asteella. Oli kyllä tosi kiva kokemus ja sai vähän tietää miltä se opettajan rooli oikeasti tuntuu. Mulle kuitenkin nous kuume, mikä teki tosta viikosta vielä rankemman. Mä kuitenkin selvisin ja oon nyt saanu parannettua itteni aika hyvin. Lauantaina olikin hullun ihana päivä, joka oli täynnä tunnetta ja rakkautta. Aika kliseiseti sanottu, mutta se ihan oikeasti oli. Oltiin Kristan kanssa nimittäin Annin ja Kimmon häissä, joista voin tehdä erikseen sitten postausta. :)


Oon tuhlannu kaiken vapaa-aikani oikeastaan vaan Greyn Anatomian tuijotteluun. Tuohon sarjaan ei vaan ikinä kyllästy, vaikka katon noita kausia jo varmaan kolmatta kertaa. Löytyykö sieltä ruudun toiselta puolelta muita, jotka on hulluna tuohon sarjaan? Oon nyt kyllä jo hetken kattonu englannin kielisillä tekstityksillä, että tuostakin olis mulle jotain hyötyä.. :')

Tässä nyt oli pienimuotoinen romaani siitä mitä mulle tällä hetkellä kuuluu. Nyt mä oon lukulomalla ja mun pitäis olla tietty lukemassa, mut en pysty jos Mannan ehjä läppäri huutaa kokoajan mun nimee. Ainut mikä ärsyttää mua nyt ihan älyttömästi on se, että en voi ottaa kuvia koska unohdin mun järkkärin vahingossa virroille hääpaikalle... Joo, mäkin oon ylpee itestäni! :'D

Ihanaa alkuviikkoa kaikille 

You Might Also Like

4 comments