ABITED KINGDOM

12.47

Nyt heti ensimmäisenä joudun taas pahoittelemaan kamalan pitkää postaustaukoa. Nää kaks edellistä viikkoa on ollu mulle tosi raskaita ja mun hoopeestakin alko nousta omituine haju kun muokkailin sillä viimeviikolla kuvia, joten postaaminen on ollu aika mahdotonta. Kerron lisää kuulumispostauksen muodossa (jonka yritän kirjoittaa huomenna) näistä mun viikoista, koska tää postaus on pyhitetty ainoastaan sille päivälle, jota oon koko kouluikäni oottanu eli penkkareille ja abiristeilylle. 

Heräsin penkkariaamuna melko aikasin, koska en saanut missään nimessä myöhästyä ja piti vielä pakkailla loput tavaroista risteilyä varten. Mentiin jo 8 jälkeen kouluun ripustamaan abitauluja, pukemaan asuja päälle ja jännittämään tulevaa päivää. Oltiin koristeltu meidän koulu jo edellisenä iltana potkiasten jälkeen, joten siitä ei tarvinnut enää murehtia. 

Meidän teemana oli siis Iso-Britannia eli meidän jokaisen hahmot ja koulun koristelu liittyi siihen. Oon ite aina tykänny Lontoosta ja oon siellä pariin kertaan käynytkin, joten se on toisaalta tuttu paikka mulle. Penkkareita suunniteltaessa hahmot oli kyllä haasteellisempaa keksiä, koska haluttiin ettei meidän hahmot oo ihan  tuntemattomiakaan. Loppujen lopuks jokainen kuitenkin keksi omansa.




Mun abitaulun teki mun siskot, Makka ja Manna (+Krista lähetti kuvia musta), ja olin kyl tosi yllättyny et miten ne oli jaksanut panostaa siihen niin paljon. Mun mielestä se oli tosi hauska ja kiitän teitä rakkaat kun ette ollu laittanu musta kaikkein kamalimpia kuvia tuohon. :'D Mun on muuten pakko kysyä, että tehdäänkö kenenkään muun lukioissa abitauluja? Kun moni ei oo tienny että mitä ne edes on, jos oon niistä jotain puhunut. 




Kaikki varmaan muistaa Teletapit? Päätettiin olla tyttöjen kanssa näitä tosi söpöjä otuksia kun se ohjelma on kuulemma brittiläinen. Puvut tilattiin netistä aika kirpasevalla summalla, mutta kerranhan elämässä penkkarit vaan on. Puvut oli sen verran isot, että niihin sai mahtumaan helposti peiton ja monia tyynyjä. Voin sanoa, että oli ihan järkyttävän kuuma meidän tunnin pituisessa aamunavauksessa lavalla seistessä ja myöhemnin opettajien kanssa kahviteltaessa. :'D












Lopulta koitti päivän kohokohta, nimittäin rekan lavalle nouseminen ja ajeleminen pitkin ähtäriä heitellen karkkia. Oon aina pienempänä pitäny abeja niin isoina ja vanhoina ihmisinä ja oli ihan outoa, että siinä me kaikki sitten oltiin, vihdoin ja viiimein.











 Rekka-ajeluiden jälkeen lähdettiinkiin kiireellä bussiin, joka lähti viemään meitä kohti Helsinkiä ja meidän laivaa, Silja Europaa. Laivaan jonoteltiin tosi kauan, koska porukka oli ihan älyttömästi. Mentiin suoraan syömään kun päästiin vihdoin ja viimein sisälle. Mulla ei vaan meinannut mennä ruoka alas kun tiesi mitä kaikkea kivaa oli vielä edessä. Ilta meni aika nopeasti tanssiessa, tutustuessa uusiin ihmisiin ja viettäen aikaa ähtäriläisten kanssa. Muutenkin koko päivä oli tosi ikimuistoinen, kiitos kaikille siitä! 





You Might Also Like

4 comments

  1. Luoja oot upee nainen! Kirjotat niin hyvin, että voi kuvitella itensä aina mukaan kaikkeen mistä kerrot:D Oliihanaa kun sulta oli taas postaus, niitä on ihanaa lukea!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos aivan ihanasta kommentista! Piristit kyllä mun päivää. :)

      Poista
  2. Noi tein puvut on ihan sika hienot apuaa :--D parhaat ikinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kiitos paljon :) Itekkin oltiin tosi tyytyväisiä!

      Poista