New Year's Eve ♥

4.14

 
Lähettiin Kristan päästyä töistä ajelemaan kohti Seinäjokea. Poikettiin Keskisellä hakemassa vähän ruokaa ja juotavaa iltaa varten. Oltiin Oonalla kuuden aikoihin eli hyvissä ajoin. Puhuttiin ensin kaikki peruskuulumiset läpi ja sitten alettiin muistella kulunutta vuotta. Kateltiin kuvia ja naurettiin meidän erilaisille reissuille. Tytöt ootte ihania


Saatiin Kristan kanssa syksyllä Tuuri Dance Partyilta kiitokseks tuommonen Bollingerin Shampanja ja aateltiin maistaa sitä nyt uuden vuoden kunniaks.Onneks Oona tarjoutu avaamaan sen, koska ite en olis uskaltanu.. :D


Alettiin laittautumaan taas kiireellä, koska Karmaan piti mennä jonottamaan ajoissa. Halusin laittaa päälle tuon mun pinkin pitsimekon, koska onhan siitä jo melkein puoli vuotta kun oon sitä viimeks käyttäny. Kun päästiin Karman jonoon joskus 11 aikaan, siellä oli jo ihan kivasti porukkaa. Jonoteltiin hetki ja lopulta päästiin kuitenkin sisään. Ilta meni taas ihan liian nopeesti tanssiessa, tuttuja nähdessä ja uusiin ihmisiin tutustuessa. Terkut muuten niille kaikille lukijoille jotka tuli moikkailemaan mua. Varsinkin sille yhdelle vaaleehiuksiselle tytölle! :')

Meillä oli aluks kyllä ihan kamala stressi siitä missä vietettäisiin uutta vuotta ja oltais haluttu lähteä ehkä vähän kauemmas ja jättää baareilut väliin. Kuitenkin musta tuntuu siltä että tuo Oonan orpokoti oli paras paikka päättää vuos 2013! Siellä me ollaan koettu tän vuoden parhaimpia reissuja.
 

Edelliseen vuoteen on mahtunut kaikenlaista. Tanssin wanhat ja sain nauttia siitä paljon puhutusta prinsessapäivästä. Menetin yhden tärkeän ihmisen, jonka kanssa olin tosi kauan onnellinen. Vietin mun elämäni parhaimman kesän: täytin 18, reissattiin mun lempparitytön kanssa, nautin kesän lämmöstä ja siitä vapaudesta.. Loppukesästä menetin melkein mun elämän tärkeimmän miespuolisen henkilön. Onneks oli enkeleitä matkassa Huomasin myös ketkä ihmiset on kiinni pitämisen arvosia. Syksyllä kirjotin ensimmäisen aineeni lukiossa ja vielä itseä miellyttävin tuloksin.

Vaikka siihen vuoteen mahtui paljon itkua ja naurua, onnellisuutta ja paljon pettymyksiä, oon silti sitä mieltä että vuos 2013 oli mun elämäni paras. Isoin kiitos kuuluu mun parhaimmille kavereille jotka mua on tukenu. Onneks sain viettää sen vuoden viimeset hetket noiden ihanien tyttöjen kanssa ja vieläpä aloittaa ihan uus vuos niiden kanssa Tehään tytöt tästä seuraavasta vuodesta vielä parempi!


Haluun kiittää vielä teitä lukijoita kun jaksatte seurailla mun juttuja. Vaikka mulla on ollu välillä niitä kuuluisia blogimasennuksia johtuen mun yksityiselämästä, moni teistä on silti pysyny mun lukijoina! Kiitos ihanat

You Might Also Like

3 comments

  1. Jos saan udella tällästä yksityis asiaa niin kuka miespuolinen henkilö poistu sun elämästä viime vuonna ? :\

    VastaaPoista
  2. Jos saan udella niin kuka läheinen ihminen sulta vietiin tänävuonna ?

    VastaaPoista
  3. melkein! ja yks tosi läheinen ihminen, en viitti enempää yksityisasioita tänne kertoa :)

    VastaaPoista