Mermaid Hair

7.30





Mulla on ollu tänään ihan supertylsää, niinkun kuvista saatatte huomatakkin. Leikin vähän glitterillä ja arvatkaa onko mun kokonaama nyt täynnä kimalletta... :D Mun muuten alko taas tehä mieli vaaleenpunasia hiuksia.. Vois ehkä jossain vaiheessa kokeilla kun en saa muuten mielenrauhaa. Muutenkin tollaset luonnottoman väriset hiukset ois ylisiistit! Harmi vaan kun noi vaatis aika paljon huolenpitoa ja värjäilyä.



  Meillä oli tänään äikän tekstitaidon preli ja se tuntu mun mielestä ihan helpolta. Tai jännitin sitä aika turhaan. Saa nähä miten käy viikonpäästä kirjotuksissa.. Apuaaaaa. Muutenkin tän postauksen tekstin kirjottaminen tuntuu ylitsepääsemättömän vaikeelta kun on käyttäny taas kaikki voimat siihen kokeeseen. Huhhuh.

Aattelin olla tän viikonlopun ihan iisisti ja keskittyä vähän näihin tuleviin viikkoihin. Ens viikolla on siis vielä ruotsin preli ja äikän kirjotukset. Sitä seuraavalla viikolla on YO-kuunteluita, potkiaisia, anniskelupassia, penkkareita ja abiristeilyä. Jos mä tuosta viikosta selviän hengissä niin oon kyl yllättyny! Sit alkaakin lukuloma ja valmistautuminen kevään kirjotuksiin. Hitsit mä oon jo vanha :D

Ihanaa viikoloppua teille muruset! Ootte muuten vähän turhan hiljaa tuolla kommenttiboksin puolella niin laittakaas sinne vähän jotain eloa!

You Might Also Like

16 comments

  1. Vau!♥ Olet niin tyrmäävän upea :)

    VastaaPoista
  2. Millä muokkaat kuvias esim noi missä hiuksien väri on muutettu ois siisti itekkii koittaa eri värejä :D ?

    VastaaPoista
  3. Mitä kysymyksii teil oli äikän prelis? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainakin cheekistä joku juttu ja siihen liittyvä kysymys, sit joku Fedan ilmoitus ja sosiaalisesta mediasta semmonen teksti. :) noi mä siis tein.

      Poista
  4. Aivan ihana banneri sulla <3 Niin hempeä ja kaunis!


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. eei luoja oot kyllä kaunis :o!
    vähän kyl kuumottelee toi ens perjantain tekstitaito, vielä kun en oikeen tiiä et miten siihen tavallaan pystys kunnolla valmistautumaankaan. Mulla meni kaikenlisäks toi preli ihan alakanttini (tein siitä cheekistä sen et millasen kuvan siit saa sen jutun perustella) joten en kyl kauheen itsevarmoille fiiliksillä tonne astele D:

    http://chaasingthesun.blogspot.fi
    :-----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) joo oon miettiny vähän samaa et miten siihen voi edes lukea.. me ei olla vielä saatu niitä kokeita takas, mut pitää vaan toivoa et se meni hyvin ja että saisin kirjotettua siihen paperille jotain itse kirjotuksissakin.. mut tsemppii sulle! :)

      Poista
  6. Oi vaaleanpunainen tukka on mun haaveeni! ♥

    http://hellonoora.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Voi että, sä oot ihan älyttömän kaunis! :3 sun silmät on aivan ihanat.

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Kuinka vanha oot, mis asut ja onks sul autokorttii?:D random

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 18, asun Ähtäris ja on mulla ajokortti :)

      Poista