Galaxy Print

7.30

Heippa muruset! Mulla ei oo taaskaan ollu oikein mitään järkevää postattavaa, koska mulla on viikolla melkeenpä kokoajan samat rutiinit. Värjäsin kyllä hiukset, mutta se ei nyt mitenkään erityisen maailmaa mullistavaa ole.. :) Mulla on kuitenkin kokoajan ihan kamala ikävä tätä touhua ja mun oli aivan pakko tulla nyt postailemaan teille jotain.. 

Mun viikonloppu on ollu mukavan rauhallinen. Meinasin lähteä perjantaina Seinäjoelle Ilonaan moikkaamaan Eveä ja muita kavereita, mutta aattelin sitten hylätä sen suunnitelman. Harmittaa kyllä vähän, mutta enköhän mä joku muu viikonloppu niitä kerkee näkemään! Menin perjantai-iltana sitten viihdyttämään Kristaa, koska se oli yksin kotona. Juteltiin yli puoleenyöhön asti ja oli aivan ihana mennä omaan sänkyyn nukkumaan kun tiesi ettei tarvii herätä aikasin aamulla. Lauantai meni aikalailla samalla kaavalla. Tänään käytiin iskän ja Mannan kanssa moikkaamassa ukkia ja mummia. Mummilla on tänään synttärit ja iskällä huomenna, joten juhlistettiin niitä vähän pitsalla ja muilla herkuilla. Kerettiin ottaa Mannan kanssa vähän kuviakin. Kertokaa mitä tykkäätte!

Miten tää viikonloppu meni taas näin nopeesti..? Huomenna on taas maanantai ja uus viikko edessä. Ois kiva jos heittelisitte mulle jotain postaustoiveita, että voisin postailla jotain viikollakin! :) Ja hei, kertokaa mitä tykkäätte tuosta uudesta bannerista! Koko on kyllä lievästi sanottuna iso, mutta yritän muokkailla siitä vähän pienempää jossain vaiheessa. Banneri on siis Makan käsialaa.

PS; käykää tykkäilemässä mun blogin fb-sivusta!

Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille

♥Mamitu



You Might Also Like

13 comments

  1. mistä toi paita on?? aivan ihana !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun siskon mutta Ginasta näyttää olevan peräisin. :) Itekkin tykkään!

      Poista
  2. Hei! eikös sulla ollut hersecretiltä tämä : http://www.hersecret.fi/peplum-mekot/2595-valkoinen-olkaimeton-peplum-mekko.html mekko? Kun tilasin tuon vaikka tuo onesizen xs-l koko hirvitti, kun ite oon s-m. Joten jos muistin oikein että sulla on toi, niin mitenkä se sulle istuu? Jänityksellä ootan pakettia, niin ihana mekko että kyllä masentuu jos ei istukkaan!:D ja ihania kauniita kuvia susta taas kerran!:) Me täälä kaivataankin jo sun postauksia!!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onhan mulla tuo mekko! Muuten se istuu tosi hyvin, mutta tuo helma on vähän iso ainakin mulle.. Näistä kuvista näkee vähän paremmin kun ite en osaa oikein selittää: http://mamitun.blogspot.fi/2013/11/love-my-new-dress.html Mutta siis, tuo helma on ainut ongelmakohta, muuten oon tyytyväinen! :)

      Kiitos tosi paljon, ihana kuulla että mun postauksia ootellaan! ♥

      Poista
  3. Häirittee ku tuo sun korvis on tos banneris kierossa....:D

    VastaaPoista
  4. Miks sun pitää aina talvisin mennä vähillä vaatteilla ulos kuvaamaan? Nytkin kun pakkasta on parikymmentä astetta, ni sä vaa hillut joku t-paita päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noiden kuvien ottamiseen meni ehkä pari minuuttia, että eipä siinä mitenkään älyttömän kylmä kerennyt tulemaan :) Ja yritän ottaa asukuvat yleensä ulkona koska siellä on vaan parempi valaistus kuin sisällä.

      Poista
  5. Hei! Sulla on sairaan ihanat hiukset:)! Itellä on blondit pidennykset ja haluisin värjäillä tässä lähiaikoina taas mun omia hiuksia. Millä värillä värjäsit noi sun hiukset? :) Ihana blogi muutenki ja oot sairaan kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Blondaamisen tein aika pikkuhiljaa, ensin vähän raitoja ja sen jälkeen pari värinpoistoa. :)

      http://mamitun.blogspot.fi/2013/07/dont-worry-just-let-me-blow-all-of-your.html
      Tuossa postauksessa näkyy niitä tuotteita mitä tälläkin hetkellä käytän. :) Eli värjään siis tuolla Lorealin värillä juurikasvua ja keltasuutta taitan pois tuolla vaahtosävytteellä!

      Poista
    2. Okei:) Voi että, on noi hiukset vaan niin kivat!
      Ite olen vasta seiskalla siis 13vuotta joten en ehkä vielä mtn värinpoistoja mutta tota väriä vois kyllä joskus kokeilla, siis tota mikä on tos sun hiuspostauksessa. :-)

      Poista