Elämä on sun kaa cha-cha-chaata ♥

11.02


pipo Keskinen
toppi Bershka
housut Carlings



Ihana viikonloppu taas takana! Oltiin lauantaina kattomassa Kristan kanssa Sini Sabotagee Alavuden Liesussa ja oli taas ihan mahtava keikka. Viimeisten kappaleiden aikana fiilikset oli ihan katossa, ainakin eturiviläisillä. Tanssittiin, pompittiin ja huudettiin. Niin ihana nainen

Mulla oli kyllä järkkäri mukana Kristalla ja olisin saanu Kristan vielä ottamaan musta kuvan, (mikä on tosi harvinaista) muttakun avasin sen kameran näytölle tuli ne kamalat kaks sanaa: ''Ei muistikorttia''. :'D En tajua miten voin aina unohtaa sen kun jaksan vielä raahata sitä itse kameraa mukana.. No otettiin sitten kuitenkin kännykän kameralla kuvia, joista tuli kyllä ihan järkyttäviä. Tuosta kuitenkin näette vähän mun asua. Pipo kyllä lähti kovaa kyytiä pois keikan jälkeen, oli nimittäin ihan älyttömän kuuma! ''Napapaidoista'' kuultii pari kettuilukommenttia, mut eipä tuommoset nyt mun maailmaa mullista. :') Vetäsin korkeavyötäröiset luotto Dr. Denimit jalkaan ja valkoset Converset pääs taas kuluttamaan tanssilattiaa, jotka tosin eivät olleet tuossa vaiheessa vielä jalassa... Ja kyllä, olin taas unohtanut kaikki mun korut kotiin. :D Mut mitäs mieltä ootte asusta? 

Tuo keli tuolla ulkona on tällähetkellä ihan järkyttävää. Lumi on kyllä ihana asia, mutta heti kun sormet ja varpaat alkaa mennä tunnottomiks tuon pakkasen takia, alkaa muakin ärsyttämään.. No, eiköhän se kevät sieltä tuu aika äkkiä kun tää aika tuntuu menevän kokoajan nopeemmin ja nopeemmin! 

Kivaa alkuviikkoa kaikille mun lukijoille



You Might Also Like

2 comments