There is only one day left..

4.21


Tulin näyttämään teille vähän näitä mun Keskisen ostoksia kun kerta niin lupailin. Eipä tossa sinänsä oo mitään erikoista, mut noi Converset halusin ehkä eniten näyttää. Mulla oli tuollaset samanväriset joskus kasilla ja niistä oli ihan kauheeta luopua pari vuotta sitten kun ne oli täynnä reikiä ja ihan järkyttävän väriset. :D Sen jälkeen mun mielessä on kummitellu jatkuvasti se että mun on aivan pakko saada uudet, koska noi vaan sopii kaikkien vaatteiden kanssa täydellisesti ja oon ihan pienestä asti ollu ton merkin perään. Nyt vihdoin ja viimein sain nuo ostettua ja oon kyl niin onnellinen. Pitää vaan yrittää suojella niitä mahdollisimman kauan ja pitää puhtaana. :') 

Älyttömän outoa että huomenna on jo jouluaatto. Mulla on ollu koko viikonlopun kamala kiire. Oon käyny pariin kertaan Seinäjoella ja kaikenlisäks alotin remppaamaan mun huonetta. Siitäkin on tulossa tässä lähiaikoina postausta. Nyt me lähetään Keskiselle viimesille jouluostoksille. :)

PS; illalla tulossa vielä postausta viimetorstain Puurojuhlasta!

♥Mamitu

You Might Also Like

2 comments

  1. OOh! Uusi banneri hieno sekin,vähän jäi häiritsemään paljaat jalat,mutta tossa on kyllä mukavan rento tunnelma ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on vaan väliaikanen kun mulla on ollu tuo aiemminkin :) Kiitos!

      Poista