Pikakuulumisia

12.31


Hei muruset! Aattelin tulla nopeesti taistelemaan tän mun koneen kanssa ja päivittelemään kuulumisia lähipäiviltä. Mun viime viikonloppu meni ihan älyttömän kivoissa tunnelmissa ja olisin halunnu tehä siitä erillisen postauksen, mut kuvamateriaali olis ollu aivan liian suppea.. Haluun kuitenkin kertoa siitä vähän, eli oltiin viettämässä perinteistä sisarusviikonloppu Tampereella. Käytiin ajamassa Mansekartissa semmosella sisäautoradalla, mikä oli ihan superhauskaa ja muutenkin huippu kokemus. Illemmalla syötiin hyvin Ilkan ja Mirjan luona, katottiin vanhoja euroviisuja ja loppuillasta lähettiin kattomaan miltä Tampereen yöelämä näyttää.  Oli aivan ihana viikonloppu, kiitos mukanaolleille <3

 Mun viimesimmät päivät on ollu täynnä erilaisia kokeita ja tänään kävin tekemässä niistä tän jakson viimesen. Enkun ja äikän prelit oli mun mielestä pelottavan helppoja, saa nyt nähä mitä mä niistä saan. Normikokeina mulla oli filosofian ja psykan kokeet. Mutta nyt mulla on siis alkanu yli kahen viikon pitunen joululoma ja voi että tää tunne on ihan mahtava! Huomenna ois vuorossa vielä meijän lukion Puurojuhla ja sen jatkot, ja en tiiä vieläkään et mitä laitan päälle! Apua :D

Musta tuntuu et oon kirjottanu liian paljon erilaisia esseitä tälläviikolla, koska oon jotenkin ihan sekasin koko ajan tän tekstin kanssa. Kaikki normaalitkin lauseet kuulostaa tosi typeriltä ja tuntuu et mun kirjottamat sanajärjestyksetkin menee miten sattuu..

Käytiin tänään Keskisellä ja mukaan tarttu paljon kivoja juttuja. Voin kuvailla niitä teille huomenna ja tehdä ostospostauksen jos vaan kerkeen. :) Huomenna mä lähen maalikaupoille, koska haluun vähän uudistaa mun huonetta. Pinkki saa lähteä, mut en tiiä vielä mikä tulee tilalle... Saa nähdä. :)

♥Mamitu

 




You Might Also Like

4 comments

  1. Mulla olisi sulle haaste blogissa :) http://netta-stopforaminute.blogspot.fi/2013/12/joulukuinen-haaste.html

    VastaaPoista
  2. Ihanaa joulua sulle kaunokainen <3

    VastaaPoista