My Christmas presents

10.22

Vihdoin pääsen postailemaan vähän meidän joulusta. Valitettavasti mulla ei ollu kameraa oikeastaan yhtään kädessä, joten kuvasaldoa ei oikeastaan ole ollenkaan. Lotalla oli kyllä tosi hyviä kuvia, mutta en kerenny ottaa niitä mun ulkoselle eikä se kerkeä niitä oikein lähettelemäänkään.. Tässä kuitenkin vähän mun jouluasua.

Vieteltiin jouluaattoa lähinnä vaan perheen ja parin sukulaisen kesken. Heräiltiin joskus 9-10 aikaan, katottiin joulurauhanjulistus, jotkut kävi saunassa ja sen jälkeen päästiin syömään jouluruokaa. Myöhemmin pelailtiin Aliasta, juteltiin ja rentouduttiin. Joulupukki kävi kuuden aikaan ja päästiin jakamaan lahjoja. Laura ja Aapo sai taas paljon lahjoja, me vanhemmat vähän vähemmän. :')

Joulupäivänä mentiin syömään mummilaan, jossa nähtiin myös iskää pitkästä aikaa. Syötiin mahat täyteen, jaettiin vielä vähän lahjoja, juteltiin ja tuijoteltiin telkkaria. Myöhemmin Manna värjäili mun hiuksiin vähän tummempia raitoja, jotka ei oikeastaan ees erotu mun hiuksista. Mun mielestä ne kuitenkin vähän taittaa mun hiuksista keltasuutta pois. :) Haluun kuitenkin vielä joskus luonnollisen vaaleet hiukset, että pitää pian varmaan sit värjäillä uudestaan! Joulupäivän ohjelmassa oli myös illemmalla Kinkunsulattajaiset klubilla ja lähettiin sinne koko porukalla. Oli tosi outoa lähteä kun edellisinä jouluina en oo päässy mun sisarusten mukaan bilettämään ja sulattelemaan kinkkua.. :D Pahoittelut alla olevan kuvan järkyttävästä laadusta...





Tän postauksen tarkotus oli kuitenkin tulla esittelemään vähän joululahjoja ja lauantain Jyväskylän ostoksia. Me siis yleensä saadaan lahjat lähinnä rahana, niinkun oon saattanut mainitakkin. Käytiin sitten tsekkaamassa Jyväskylän alennusmyynnit ja löysin sieltä kivoja juttuja.


Uuden Versace Bright Crystalin ostamista oon miettiny jo tosi kauan, koska mun edellinen on loppunut jo aikoja sitten. Ostin tän Kicksistä ja hintaa oli noin 47e. Kyllähän tuo hinta vähän kirpas, mutta olin kuitenkin miettiny tuon ostamista tosi kauan. Lisäks en oo ikinä tykänny mistään hajuvedestä niin paljon kun tuosta. On se kyllä täyttä rakkautta.

Löysin myös H&M:ltä uuden luomiväripaletin viidellä eurolla. Oon aina ollu mun siskoille niin kateellinen kun niillä on ollu tuollanen, mut en oo vaan saanu ite aikaseks ostaa. Onneks nyt löyty ja vielä puoleen hintaan. :) Eihän noi nyt mitään superhyviä luomivärejä oo, mutta mulle riittää ihan hyvin tollanenkin.



 Oon jo kauan ettiny tuommosta puhelimen suojakuorta, jossa on samassa paikat korteille. Meinasin joskus syksyllä ostaa tollasen, mut sit niitä ei myyty Glitterissä iPhone 4:sille. Ärsyttää kyllä kun kaikki kuoret myydään nykyään vain vitoselle, ainakin useimmissa paikoissa. Mut nyt mulla on tollanen ja oon tosi tyytyväinen, koska halusin just valkosen ja vähän erikoisemman kuin pelkän valkoisen, missä on tasainen pinta. Tuo löyty tosiaan siis Glitteristä hintaan 14,95. :)




Oon tosi huono shoppailemaan mitään erityisiä vaatteita, ja musta tuntuu että melkein mikään vaatteista noissa vaatekaupoissa ei kelpaa mulle. Pitäis varmaan alkaa tilaamaan ulkomailta, että ne miellyttäis silmää. Mä löysin kuitenkin kaks, aika yksinkertaista valkosta pitkähihasta. Molemmat on aika läpikuultavia, että pitää laittaa aina joku valkonen toppi tuonne alle. :) Toisen löysin Ginasta ja toisen Vero Modasta. Tuo Vero Modan makso n. 12e ja Ginan n.7e. Molemmat oli puoleen hintaan. 

 Tää oli kyllä täys heräteostos. Nappasin tän nopeesti Ginasta mukaan, koska se näytti tosi kivalta ja oli vielä puoleen hintaan, eli tää makso muistaakseni vähän päälle 2e. Lisäks löysin vielä sukkia ja alusvaatteita, mutta niitä en alkanut kuvailemaan. :')

Mun on pakko esitellä vielä nää täydelliset korvikset, jotka löysin jo ennen joulua Keskiseltä. Hintaa oli 10e, mutta onhan noi nyt sen hinnan arvoset. Oon aikasemminkin himoinnu noita, mut en oo viittinyt ostaa. 



Sain Makalta ja Mannalta täytenä yllärinä nuo ihanat vaaleenpunaset yöhousut ja sukat. Niitten mielestä noi oli just mun näköset ja ne kyllä tosiaan tietää mistä tykkään! Nuo kynsiglitterit valitsin ite ja nyt taas kelpaa laitella kynsiä. :')

Saadaan yleensä mun veljeltä ja sen tyttöystävältä jotain tekemistä joululahjaks, esim oltiin vähän aikaa sitten ajamassa siellä Mansekartissa ja sitä edellisellä oltiin pelaamassa Megazonessa lasersotaa, vai mitähän se on... Kaikki reissut on ollu tosi kivoja ja ikimuistosia. Tänä jouluna saatiin kuitenkin risteilyt, eli vähän isompaa tekemistä. Ihan älyttömän siistiä lähteä viettämään aikaa sisarusten ja aveccien kanssa vähän kauemmas! :)



Huhhuh, tulipas yllättävän pitkä postaus. Toivottavasti jaksoitte lukea. Nyt meen kattomaan noiden kanssa leffaa ja herkuttelemaan. Huomisen suunnitelmissa on mennä viettämään uutta vuotta lempparityttöjen kanssa Seinäjoelle. Yritän pitää kameran messissä ja postailla sitten myöhemmin siitä teille. Nyt toivotan teille mahtavat uudet vuodet, olkaahan kiltisti ja nauttikaa tän vuoden viimesistä hetkistä ja vuoden 2014 alusta! Ootte ihania!

Ps: rakastan mun uutta huonetta ♥ Haluisin niin paljon tehdä tästä jo postauksen, mutta enköhän mä tässä lomalla sen vielä kerkeä tekemään.

♥Mamitu

 

You Might Also Like

1 comments

  1. Tää oli oikeestaan ainoo kerta ku luin kaikki tekstit ^^

    VastaaPoista