''It's not about the destination. It's about the journey.''

11.32

Rakastan reissaamista kyllä ylikaiken. On niin ihanaa unohtaa kaikki murheet ja stressi hetkeks ja viettää aikaa hyvässä seurassa. Lähettiin viime perjantaina ajelemaan Kristan kanssa kohti Jyväskylää. Matkalla höpöteltiin ja naurettiin mitä typerimmille jutuille. Mulle on ihan sama vaikka matka kestäis vaikka kuinka kauan, koska mulle se on melkeen yhtä tärkee kun ite päämäärä.



Päästiin onneks Jyväskylän keskustan läpi eksymättä perille navigaattorin avulla. Vaihettiin vähän aikaa kuulumisia mun siskon kanssa, käytiin Siwasta hakemassa herkkuja ja alettiin kattomaan leffaa Lauran ja Aapon kanssa. Oli kyllä ihanan rento perjantai-ilta ja seuraavana aamuna oli tosi kiva herätä kun oli nukkunu niin hyvin. Tälläsiä lisää kiitos!


Päivä meni tosi nopeesti, koska heräiltiin vasta puol yhen aikoihin. Värjättiin vihdoin ja viimein mun järkyttävä juurikasvu pois ja nyt on paljon kivempi taas laittaa hiuksia. Alettiin laittautumaan Mannan synttäreitä varten ja oltiin taas hitaita vaikka meillä olikin koko päivä aikaa. :'D Lähettiin kaheksan aikaan ajelemaan kaupan kautta Mannalle.


Iltakin meni yhdessä hujauksessa hyvässä seurassa. Kuvia tuli taas otettua tosi vähän ja en jaksanut alkaa kyselemään kuvien julkaisuun lupaa muilta tytöiltä joten en nyt laita niitä tänne blogiinkaan. Bileissä oli inkkariteema, niinkun saatatte varmaan huomatakkin. :) Oli tosi kivaa, kiitos Mannalle ja muille tytöille!

Seuraavana aamuna ooteltiinkin että se hirvee tuuli vähän laantuis ja lähettiin sitten ajelemaan kotia kohti. Oli vielä pakko kiertää Keuruun kautta, koska meijän teki niin hirveesti mieli heseruokaa. :')  Mut joo oli tosi kiva viikonloppu, isoin kiitos vielä Kristalle!

 Tänään oon viettäny ihan normaalia maanataita ja oon jopa ottanu itteäni niskasta kiinni ja tein neljä psykan esseetä. Sen takia tän postauksen teksti saattaa kuulostaa vähän typerältä koska oon käyttäny kaikki aivotoimintani niiden kirjottamiseen. Pitää saada kaikki tehtävät pois alta ettei tää stressi käy ihan sietämättömäks.. Kyllä musta vielä se ylioppilas tulee!


Oli mulla sitten vielä pientä infoasiaakin, nimittäin aloin kattelemaan noita mun välilehtiä ja tajusin että siellä oli ''Formspring''-niminen välilehti. En oo käyttäny sitä sivustoa varmaan yli vuoteen ja siks päätin vaihtaa sen tuohon ''kuuluisaan'' ask.fm:ään. Ois kiva jos tulisitte kyselemään multa kysymyksiä maan ja taivaan väliltä, mutta asiallisesti kuitenkin! Saa nähdä kauanko tuota pidän, koska en oo oikeen varma että onko tuo ihan mun juttu.. :'D Mut kaikkea on tietty kiva kokeilla. Kyselemään pääsette TÄSTÄ!

Ihanaa alkuviikkoa kaikille lukijoille!

♥Mamitu


You Might Also Like

2 comments