December, I'm waiting for you ♥

7.53

Mulla on ollut taas vaihteeks tosi kiire kaikkien koulujuttujen ja muiden menojen kanssa, ja tää on tosi ihanaa tulla istumaan tähän läppärin ääreen rentoutumaan ja purkamaan vähän sydäntä. :') Ihan outoa, että nyt on enää vaan alle kuukaus jouluun. Tuntuu että vasta vähän aikaa sitten alko kesäloma ja sai nauttia siitä ihanasta lämmöstä. Mut joo en valita, tykkään Joulustakin ihan älyttömästi ja siitä, kun saa viettää aikaa perheen kanssa sen ihanan tunnelman keskellä. Lahjoja en kyllä tuu saamaan enkä myöskään toivomaan, ja eihän ne oo mulle myöskään mikään pääasia. :) Mutta nyt en viitsi enää höpötellä joulusta kun ei se vielä ihan ajankohtanen ole!

Mun viikonloppu meni superkivasti läksäreitä juhliessa, shoppaillessa ja muuten vaan keräillen voimia tulevaa viikkoa varten. Oltiin lauantaina Keskisellä äitin ja Mannan kanssa ja oli ihan luksusta olla kolmisteen pitkästä aikaa.


 Mun kaikki meikit oli ihan finaalissa, joten nyt pääsin onneks täyttämään mun varaston uusiks. Aina meikkejä ostaessa mulla tulee mieleen, että kuinka paljon helpompaa olis olla mies. Ei menis heti 50e pelkkään naaman maalaamiseen. Nojoo, eipä tuo oikeestaan mua loppujenlopuks haittaa, koska mä ainakin tykkään meikata ja sehän on yks tapa ilmasta itteänsä. :) 

Oon jo kauan ettiny jotain sopivaa pipoa ja meinasin jo tilata Boy Londonin pipon netistä, mut sit aloin miettiä, että onko 40e vähän turhan suuri hinta piposta, jota en kuitenkaan käytä kokoajan. Onneks törmäsin Keskisellä noihin ''halppismalleihin''  ja nappasin heti kerralla kaks kivoimman näköstä mukaan. Hintaa oli kappaleelta n. 11e. Joku varmaan myös muistaa kun ostin collegemallisen Batmanpaidan? Mun oli aivan pakko ostaa vielä samankuosinen toppi, koska pidän sitä paksumpaa paitaa lähinnä vaan kotona. Itseasiassa se on nytkin mun päällä kun kirjotan tätä postausta. :') Kyllä nyt pitäis riittää materialismionnellisuutta hetkeks aikaa

Päätin ottaa teille vielä kuvia noista mun päällä. Mitä tykkäätte?




Voi että kun saisin ostettua jossain vaiheessa paremman koneen niin ei tässä postailussakaan olis näin pitkiä taukoja. Tämänkin postauksen tekemiseen mulla on mennyt yli kolme tuntia, vaikka eipä tää mitenkään ihmeellisen pitkä oo.. :D Haluisin tehä kesäpostauksetkin loppuun, mutta en ees uskalla miettiäkkään miten kauan niissä menis aikaa. Kuvapostauksen toinen osa tulee heti, kunhan saan vaan kuvailtua ne loputkin jutut. Sen mä lupaan.Toivottavasti jaksatte oottaa!

Ihanaa tiistai-iltaa kaikille! 

♥Mamitu

You Might Also Like

25 comments

  1. Mulla on tuollainen pipo jossa lukee BOY, oon ostanut myös sen keskiseltä. Mielestäni 40e, on vähän liikaa piposta ja 11e ihan sopiva hinta. Kiva postaus ja hienoja kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa okei :) Joo, onhan se turhan kallis vaikka merkkihän siinä maksaa.. :/ Kiitos paljon!

      Poista
  2. ihania pipoja ! hei missäpäi keskistän noita pipoja on ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itekkin tykkään kovasti! :) Niitä on ainakin siellä Muotitalossa ja näin mä niitä ihan Keskisen vaatepuolellakin. :)

      Poista
  3. sori pakko sanoo näytät pissikseltä :DD

    VastaaPoista
  4. tee video sun arkimeikistä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo yritän tehdä jossain vaiheessa mutta en lupaa mitään, koska mun läppärillä ei voi oikein editoida :/

      Poista
  5. sulle sopii paremmin että oot ilman pipoa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä sitä pipoa kyllä pelkän ulkonäön perusteella pidä :) Ihan vaan sen takia ettei pää jäädy!

      Poista
    2. en epäile etteikö tuo osaks pitäisi paikkaansa, mutta jos toi olis 100% totta niin sit sitä pipoo ei kyl ostaisi ees ulkonäön perusteella: D nuo kaks massapipoa esim. ne ketkä sitä pitää vain lämpimäkseen tyytyis normaaliin perus mustaan tai muuhun ei "tyylipipoon"

      Poista
    3. eli siis tällä periaatteella ite puet minkälaiset vaatteet sattuu päälle vaan sen takia että vaatteet pitää olla päällä esim julkisilla paikoilla? vai katokko aamulla ehkä peiliin että miltä näytät ku astut ovesta pihalle? tai kun oot vaatekaupassa, ostakko mitä sattuu vaan koska ei niitä vaatteitakaan osteta ulkonäön perusteella? uskon että jokanen miettii aina vaikka ostettais vaan se pipo, että minkälainen olis omasta mielestä kiva ja sopii itelleen. tottakai ostetaan tai vedetään päähän sellanen pipo mistä ite tykätään ja mikä sopii omaan tyyliin. siinä oot kyllä ihan oikeassa että jotkut pitää vaan pitämisen ilosta noita massapipoja, mutta jos pipoa oikeasti käytetään nii eihän sillä oo väliä minkälainen se pipo on, oli sitte massa tai ei.

      Poista
    4. Siis en halunnut nyt tulla väärinymmärretyks täs asiassa.. Tottakai ostan just semmosia vaatteita mistä ite tykkään :D Saatoin ehkä vastata tuohon ekaan anokommenttiin sit vähän väärin, pahoittelut siitä :D

      Poista
    5. eieiei nyt mä tulin väärinymmärretyks, en todellakaan meinannu sua, vaan tuota anoa joka väittää ettei pipoa oikeasti tarvitsevat osta sitä ulkonäön perusteella! :)

      Poista
  6. Miksi et saa joululahjoja? :O

    VastaaPoista
  7. Minkä merkkinen sun suoristusrauta on ? :) Mullakin on kato luonnonkiharat ja sulla näyttää pysyvän hiukset suorana pitkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän tällähetkellä mun siskon vanhaa suoristusrautaa ja en muista minkä merkkinen se on :( Mut mulle ei oo oikein väliä että millasta suoristusrautaa käytän kun mun hiukset pysyy silti aika hyvin suorana :)

      Poista
  8. Ooks huomanu ku sust on tehty feikki käyttäjä askii?

    VastaaPoista
  9. http://ask.fm/sarastin tiesin et toi on feikki koska, se ei vaikuttanu yhtää sult ja sill oli eka nimenä sara ja kysyin et eiks sun nimi ookkaa marjut jne.. Nii sit se vaihto nimen mamituks, Kui säällittävää -.-

    VastaaPoista
  10. Nyt se näköjää poisti sen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa no onha tuommone aika säälittävää. Onneks tajus poistaa :) Kiitos kun ilmotit!

      Poista