All your dreams will fade until nothing is left, if you keep looking behind.

10.42

Käytiin tänään tyttöjen kanssa Tiimarissa, jossa oli kaikki tuotteet -70%. Olin kyllä ihan taivaissa, koska rakastan kaikkea turhaa krääsää ja kaikki oli vielä niin halpaa. Tehtiin kaikki kivoja löytöjä ja en valitettavasti pinkeistä pilleistä (:D) asti viitsinyt lähteä teille niitä kuvailemaan (eikä monia olis varmaan kiinnostanutkaan).. :') En tykkää yhtään tästä syksystä kun valosaa aikaa on päivässä niin vähän ja sit joutuu kuvailla mun surkeessa huonevalaistuksessa. No, ehkä te jotain selvää saatte!


Näin tämmösiä lahjapaketteja kun oltiin jonottamassa jo kassalle ja ihastuin kyllä niihin ensisilmäyksellä. Jotkut varmaan jo tietääkin, että kaikki vaaleanpunaiset ja söpöt jutut saa kyllä mun sydämen sulamaan. Piti napata kerralla heti kaks mukaan ja aattelin pitää noita koristeena ja säilyttää niissä jotain vaikka ne onkin varmaan tehty ihan eri tarkotukseen. :')


Löydettiin myös halvalla tuollaset ''läppärialustat'', joita voi käyttää myös pöytänä/alustana. Kuvasin teille tuon kyllä aika huonosti ja ärsyttää kun eihän tuosta nyt saa mitään selvää miltä se näyttää.. :D Olisin kyllä kuvannu tuon suoraa läppärin kanssa, mutta uskon että ette halua nähdä mun kuolemaa tekevää hp:tä. Mut nyt ei tarvii enää laittaa kasaa kirjoja läppärin alle jos haluaa datailla sängyllä.


Hopeita timantteja mä lähdin alunperin metsästämäänkin ja semmosia mä onneks myös löysin. Mun kalenteri on ollut mun mielestä jotenkin tosi tylsä ja oon joskus nähnyt jonkun bloggaajan koristelleen omansa timanteilla ja mä tietenkin tykästyin siihen ideaan ihan älyttömästi ja se ei oo vaan lähtenyt mun mielestä sitten millään. Nyt tuo näyttää vähän paremmalta, ei toki ihan semmoselta mitä ensin ajattelin. Mun kännykkäkin sai vähän pientä piristystä, saa nähdä kauanko nuo tuossa pysyy.. :)



Muuten mun viikko on taas mennyt tosi nopeesti ja siihen on sisältyny oikeestaan vaan koulua, tanssiharkkoja ja kavereiden kans olemista. Mulla on ollu tosi kiire ja en oo kerenny värjäämään ees tota mun järkyttävää juurikasvua. Pitää toivoo että huomenna kerkeen, en nimittäin kehtaa lähteä pian mihinkään tän pään kanssa.. :'D Huomenna suunnataan Kristan kanssa kohti Jyväskylää ja ollaan siellä koko viikonloppu. Toimitaan perjantai-ilta lastenvahteina ja lauantaina vietetään Mannan synttäreitä. Can't wait!

Haluisin vielä paljon kommentteja tuonne KUVAPOSTAUKSEEN, koska alan varmaan ens viikon aikana kuvailla niitä. Toivotan jo nyt teille kaikille hyvää viikonloppua, olkaa kiltisti!

♥Mamitu

You Might Also Like

10 comments

  1. Mun mielestä toi juurikasvu oikeestaan sopii sulle!! :D mut joo oot tosi nätti likka ja blogis on kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi kiitos :) Tosi kiva kuulla että tykkäät!

      Poista
  2. Mitä tanssia harrastat ..? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis pidetään tanssia yläasteelaisille ja se on vähän semmosta show-tanssin tyylistä :) En ite enää kyllä harrasta sitä kun meijän ikäsille ei oo täällä enää mahollisuutta :/

      Poista
  3. Oot aivan älyttömän kaunis ja tykkään sun blogista tosi paljon ! :') harmittaa vaan ku nykyään kirjottelet aiempaa vähemmän...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Kirjottelisin paljon enemmän jos kerkeisin ja mun läppäri on niin vanha ja hidas että yhdenkin postauksen tekemisessä voi mennä helposti yli kolme tuntia... :/

      Poista
  4. Todella mielenkiintonen blogi sulla, oli pakko liittyä lukijaksi ^^

    http://nannahx.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihmettelen vaa sitä,et kuin sul on Iphone ja sit kuitekki Samsungin tablet.. Nii miks et samantie olis hankkinu Ipadiä? Kuhan ihmettelen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi tabletti ei oo mun vaan mun äitin... Käytän sitä lähinnä vaan koulujutuissa jos pitää etsiä jotain tietoa netistä, eikä jaksa konetta avata. :) Olishan Ipadi kyllä kiva, mutta ei mulla oo tällähetkellä varaa semmosiin ja enkä koe sitä muutenkaan mitenkään tarpeelliseks. :)

      Poista