We change, whether we like it or not.

5.45


Ensinnäkin maailman suurimmat pahoittelut näinkin pitkästä postaustauosta ja kommentteihin vastaamisen viivästymisestä. Suurin syy tähän taukoon on ollu mun läppärin vika, jota mun ei tee mieli enää ees avata. Kuvien muokkaus on niin hidasta, että järki meinaa lähteä. Eli hyvien postauksien tekeminen on lähes mahdotonta ja mulla olis teille vaikka kuinka monta postausta oottamassa, mut toi mun kone ei vaan suostu yhteistyöhön mun kanssa. Se ei antanu mun vastata ees teidän kommentteihin ja luovutin sit tän blogin suhteen kokonaan vähäks aikaa.. Tajusin kuitenkin eilen, että voisin tehdä postaukset siskon läppärillä kun se on kerta kotiutunut Jyväskylästä, mutta sitten mulle selvis että mun ulkosen johto on toisen siskon mukana jossain muualla kun mun lähellä. Eli se siitäkin ideasta, olisin kyl halunnu niin paljon kertoa teille mun viimeviikonlopun tapahtumista! 

Oon yrittäny pitää syvällisemmät asiat mun blogin ulkopuolella, mut nyt mulla on semmonen tunne, et haluun avautua teille. Mulle tuli joku anonyymi sanomaan, että oon muuttunut ja näytän siltä, että kävelisin ''nokka pystyssä'' ihmisten ohi. Moni ihminen luulee mua tosi diivamaiseks ja itsekkääks ulkonäön perusteella, (näin oon ainakin kuullut) mut jokainen on kuitenkin silti tutustuttuaan ollu eri mieltä. Mä en todellakaan oo semmonen ihminen, joka kattoo ihmisiä nenänvartta pitkin. Rakastan tutustua erilaisiin ihmisiin ja mulle on ihan sama millanen se ihminen on, kunhan se ei ite oo vastahakonen tutustumaan muhun. Haluun kertoo tän teille sen takia, että ette saa musta vääränlaista käsitystä.


Mun mielestä on hassua kun ihmiset valittaa toisten ihmisten muuttumisesta. Tottakai saatan itekkin joskus syyllistyä tähän, en mä sitä väitä. Mä oon vaan tullu siihen tulokseen, että jokainen ihminen muuttuu kokoajan tän maailmanmenon mukana, eikä siihen pysty mitenkään vaikuttamaan. Jokaisen ihmisen elämässä tulee vastaan ylä- ja alamäkiä ja tottakai ne vaikuttaa sen ihmisen olemukseeen. Mun elämä on muuttunut ainakin tosi paljon tän vuoden aikana ja kyllä se on varmaan myös muuttanu mua itteeni. Ne asiat mitä mä pidän tärkeenä mun elämässä on ehkä hiukan erit kun tasan vuos sitten. Joidenkin ihmisten mielestä se voi olla huono asia, toisten mielestä sit hyvä. Tärkeintä on vaan olla oma itsensä ja pitää niistä asioista ja ihmisistä kiinni, jotka tuntuu sillä hetkellä tärkeimmiltä. Onko teillä mitään ajatuksia tästä?




Kuvat we♥it

En halunnut nyt mitenkään keskittyä vaan tuohon yhteen anonyymikommenttiin,  mut sain vaan tosta kommentista idean kertoa teille vähän syvällisemmistä jutuista. Oon muutenkin miettiny puhua vähän tän tyylisistä asioista ja nyt sain sen sitten aikaseks. :) Näitäkin ajatuksia olis ollut vielä millämitalla lisää, mutta eiköhän tuo teksti riitä.

Ihanaa sunnuntaita kaikille

You Might Also Like

6 comments

  1. Mua on sanottu ylimielisen näköseks pelkästään mun ilmeiden perusteella. Kun mä juttelin mun isoveljen parhaan kaverin tyttöystävän kanssa ekaa kertaa, niin se yhtäkkiä totes, että " Sä oot varmaan yks mukavimmista ihmisistä kenet tunnen! Oon aina luullut, et oot erilainen." Siitä tuli jotenkin hassu olo, ja jäi vähän takaraivoon kaivertamaan, että minkälaiseks se on mua mahtanut aiemmin luulla :-D! Ihmiset ja ennakkoluulot ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jep, pitäis vaan muistaa että ikinä ei sais tuomita ihmistä pelkän ulkonäön perusteella.. :) no varmasti jäi vähän kaivertamaan, tuo on mullekkin niin tuttua!

      Poista
    2. oletko miettinyt, että ei ehkä vain se ulkonäkö vaan myös ne asiat mitä varsinkin pienessä kylässä kuulee ja näkee. sun kirjoituksessa on perää, mutta kannattaa muistaa että joskus omassa itsessäkin on sitä vikaa.

      Poista
    3. totta.. kaikista ihmisistä löytyy vikoja ja kaikki tekee virheitä :)

      Poista
  2. "There is only one way to avoid criticism; do nothing, say nothing, be nothing." -Aristoteles

    VastaaPoista
  3. Ihanaa et sä oot takasi. Se tuo hymyn mun huulille. Saa taas seurata sun kirjotuksia :)

    VastaaPoista