Holy shit, I'm Batman

6.53


Mun teki mieli tulla höpöttelee teille kun mulla on tässä vähän liikaakin aikaa. Nää viikot menee ihan tajuttoman nopeesti, justiinhan oli vasta viikonloppu ja nyt on jo keskiviikko. Mitä ihmettä?!

Heti näin ensimmäiseks, anonyymilukijat käykäähän klikkailemassa tuota blogin oikeassa reunassa olevaa kyselyä. Haluisin kovasti tietää kuinka paljon teitä on suurinpiirtein tällähetkellä. :)

En tajuu miten oon näin hurahtanut isoihin collegepaitoihin, nimittäin taas mun vaatekaappiin muutti yks sellanen.. Oon jo ties kuinka kauan ettiny tuommosta Batman-kuosista yksilöä ja mun rakas siskoni löysi semmosen itelleen Keskiseltä viime perjantaina. Mun sydän itki verta, koska tiesin etten pystyis paljoa lainailla sitä Mannan omaa liian pitkän välimatkan takia joten mun oli aivan pakko käydä hakemassa itellenikin maanantaina semmonen samalla reissulla kun käytiin Mariannen kanssa Keskisellä. En oo kyl täysin tyytyväinen tähän väriin, koska tää on vähän semmonen sinertävänmusta ja tuo kuva on tuossa liian keltanen. Mut en silti kadu oikeastaan yhtään ja hintaahan oli vain 10€ ♥ Mitä tykkäätte?

Mulla on muitakin must have-paitoja mitä haluaisin, mut näitä on vaan aika vaikeeta löytää ainakin täältä Suomesta.. Saa toki vinkata jos joku tietää mistä esim tuon mallisia Obeyn paitoja voi tilata helposti ja aika edullisesti!

Kuvat: We Heart It

♥Mamitu


 

You Might Also Like

18 comments

  1. ihana toi collegepaita ja voi kun halpakin vielä :o oon itekki niin hurahtanu noihi collegepaitoihin ! pitää kyllä käyä kattoo et olisko tommosia vielä vaikka eri kuosisena :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se on kyl ihan lemppari :) noi on vaan niin mukavii päällä ja ihanan lämpösiä <3

      Poista
  2. Tosi kiva paita:) toi obey on kans tosi magee tahdontahdon :)

    VastaaPoista
  3. Sun blogia on aina yhtä kiva tulla lukemaan, kivoja juttuja ja aivan ihanan kaunis kirjoittaja :)

    VastaaPoista
  4. ebaysta löytyy ainakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitäis ensin vaan opetella käyttämään sitä :( mut sieltä kyl tosiaan vois löytyä! :)

      Poista
  5. http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/vaatteet/ccollection-cclothes-p3.html#product_647819140 tää sopis sulle !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi oli kyl kiva mut mun rahatilanne ei oikeen antanu mun hankkia tuohon aikaan uusia vaatteita :(

      Poista
  6. Ei tunneta, mutta susta huomaa kun kävelet vastaankin miten oot muuttunut. jotenkin "nenä pystyssä" nykyään, tai siltä se ainakin vaikuttaa. Et kirjoittele tänne samanlailla kuin ennen, kommentteihin vastailu jää viikkojen päähän. Sun teksteissä ei ole samaa tunnetta kun alkuaikoina. sääli, tykkäsin enemmän sun vanhasta olemuksesta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa no jos ei tunne ihmistä niin ei pitäisi tuomita. mun olemus ja ulkonäkö saattaa vaikuttaa ärsyttävältä ja siltä että katsoisin ihmisiä nenänvartta pitkin, vaikka asia ei todellakaan oo näin! :) mun elämässä on tapahtunut tän vuoden aikana vähän liikaakin kaikkea ja tää blogi ei oo tällähetkellä ykkösjuttu mun elämässä. :) teen tän päivän aikana kuulumispostauksen, jossa kerron vähän lisää näistä jutuista!

      Poista
  7. Missä keskisellä on tollasia paitoja :)?

    VastaaPoista