Girls just wanna have fun ♥

11.52


Heippa ihanat siellä ruudun toisella puolella. Mun viikonloppu oli huippukiva ja kirjotukset tuli todellakin nollattua. Lähettiin perjantaina Kristan kanssa kohti Seinäjokea ja saatiin Veera ja Mariannekin mukaan kyytiin ja etkoilemaan Oonan kämpille. Oi että rakastan tota paikkaa. Tuntuu et tuolla unohtuu kaikki huolet ja saa nauttia parhaiden ihmisten seurasta. Päätettiin vallottaa Ilona Karman sijasta ja tykkäsin kyl siitäkin paikasta. Tuttuja näkyi ja jalatkin huus aamuyöstä hoosiannaa kun tuli vähän kulutettua sitä Ilonan tanssilattiaa. Pakko sanoa vielä terveiset sille ihanalle tytölle joka tuli kehumaan mua ja mun blogia hullun paljon ja menin ihan sanattomaks. Kiitos vielä tosi paljon :) Tuommonen saa kyllä oikeesti tosi hyvän mielen.

Lauantai meni taas kerran koomatessa ja lagaamisessa. Saatiin sentään raahattua ittemme cittariin ja hakemaan mäkistä parit euron juustot. :D Kristan puhelin sano ittensä irti edellisenä iltana ja se joutu tatuoimaan mun ja Oonan numerot itteensä iltaa varten. Illemmalla alettiin taas laittautumaan ja suunnattiin tanssijalat kohti Karmaa. En oo koskaan nähny siellä niin mielettömästi jonoa. Onneks päästiin kuitenkin melkein suoraan sisään niin ei menny koko iltaa jonottamiseen.  Koko ilta oli superhauska vaikka tulikin narikkalappu hukattua ja vähän tiliä tyhjennettyä.. Mut onneks loppu hyvin, kaikki hyvin!

Teistä on varmaan tosi tylsä lukea tämmösiä bilepostauksia, mutta mulla oli kerrankin kuvamateriaaalia kun sain kerrankin raahattua järkkärin mukaan. Mut joo, toivottavasti tykkäsitte edes vähän. :)

Nyt mun sänky houkuttaa sen verran, että mä linnottaudun sinne Supernaturalin ja suklaalevyn kanssa. Ihanaa alkuviikkoa kaikille!

♥Mamitu



You Might Also Like

2 comments