Everybody told me love was blind, then I saw your face and you blew my mind.

12.49



Te ootte kyl aivan ihania. Mulla on  kokoajan huono omatunto tästä postaustahdista ja kukaan ei teistä onneks oo menettäny hermojaan asiaan. Haluisin niin paljon tehdä ne kesäpostaukset loppuun mut en missään vaiheessa oo vaan kerenny.. No, ehkä ens viikolla sitten. :) Avasin läppärin viimeks viimeviikolla koska mulla on ollu iha järjetön kiire ja ahdistus ton terveystiedon kanssa. Nyt sit aattelin tulla tekemään teille postausta kun alkaa tuo lukeminen tulla jo korvista ulos. 

Käytiin Mariannen kanssa viimeviikolla uimahallissa poreissa vähän nollaamassa aivoja, puhuttiin tyttöjen juttuja ja rentouduttiin. Viikonloppu meni kavereiden kanssa pyöriessä ja ajellessa. Käytiin Kristan kans eilen vielä pyörähtämässä Seinäjoella, koska Kristalla oli siellä asioita hoidettavana ja mä halusin lähtee muuten vaan mukaan.

 Loppuviikko menee varmaan vielä armottomalla pänttäyksellä ja sitten perjantaina ne kirjotukset sit onkin. Mun viikonloppusuunnitelmat on ollu jo hetken aikaa tiedossa, lähetään nimittäin Kristan kanssa nollaamaan kirjotuksia Seinäjoelle Oonan luo. Ihana mennä sinne pitkästä aikaa viikonlopuks ja olla noiden tyttöjen kanssa. Oi että mä oikeen odotan perjantaita ja sitä hetkee kun pääsee ulos siitä kirjotussalista ja tietää et on tehny parhaansa siellä ja voi lähteä hyvillä mielin kohti Seinäjokea. Sitten mun ei tarvii hetkeen höpötellä teille mun opiskelusta, koska sen jälkeen mulla saattaa olla jopa muutakin elämää ja jaksan panostaa postauksiinkin enemmän.. :')

PS; päivittelen tällähetkellä ehkä eniten Instagramin puolelle, joten seurailkaahan mua siellä! Ja mut tosiaan löytää sieltä nimellä mamituh

Kivaa viikkoa kaikille ihanille, palailen sitten kun vaan kerkeän!

♥Mamitu


You Might Also Like

6 comments

  1. Ei haittaa yhtään vaikka postailet harvoin, tottakai sen ymmärtää et on kiire koulun kanssa! Oot kaunis :)

    VastaaPoista
  2. Onnee kirjoituksiin!

    VastaaPoista
  3. oi hitsi sulla on nätit hiukset! (: blaah! oispa mullakin! :3

    Käy myös ihmeessä kurkkimassa munkin blogini! (: Kirjoittelen paljon kauneteen ja muotiin liittyvistä asioista ja teen paljon videoita!
    http://polishedxpink.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. omg your hair looks fab! love it<3
    would you mind to follow each other? :)

    Kisses from Hong Kong :*

    www.basic-classic.blogspot.com
    https://www.facebook.com/basicclassic
    www.instagram.com/Andianti_

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana blogi, jään seurailemaan:)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ihana toi maastokuvioinen huppari! mistä se on jos sattuis oleen vielä mahdollisuuksia löytää?.. :D kaunis muutenkin ja ihana blogi:)

    VastaaPoista