Does she know I'm tattooed onto your heart?

10.40



Apua, mulla on pää taas niin täynnä kaikkee asiaa teille mut mitään en tietenkään saa kirjoitettua. Mulla menee tosi hyvin, kirjotuksista johtuvaa stressiä lukuunottamatta. Toissaviikonloppuna olin Jyväskylässä mun siskon synttäreillä, joissa oli teemana 80-luku. Oli mielettömän hauskaa ja voisin yrittää tehdä pienimuotoisen postauksen niistä jos vaan saan joskus kuvia. Viimeviikko meni lähinnä kokeisiin lukiessa, koska meillä on tällähetkellä menossa koeviikko. Perjantain vietin Mannan kanssa kattoen 21 Jump Streettiä ja lauantaina oli pakko lähtee katsastamaan klubin meno. :)

Jotkut teistä on pyydelly kuvia, joissa hymyilen tai mulla on omat luonnonkiharat. Tossa nyt ois pari hieman epäselvää kuvaa. :)






Labello lähetti mulle testailtavaks pari huulirasvaa ja noitahan ei ikinä voi olla tarpeeks. :) Tuo pinkki on ainakin mun tän hetken lemppari ihanan tuoksunsa takia. Labellon sivuilla on myös käynnissä kilpailu, jossa voi voittaa mm. lahjakortteja kylpylään, shoppailemaan ja kuntosalille ottamalla kuvan kuukauden ''Labello Stars''-huulivoiteesta. Plus kaikkien kuvien lähettäneiden kesken arvotaan kahden hengen matka Berliiniin ja vuoden Labellot. Mä ainakin aion osallistua!

Tästä pääsette osallistumaan kilpailuun!

PS; Jos teillä on jotain kivoja postausideoita, niin niitä vaan tuonne kommenttiboksiin tulemaan. :)

♥Mamitu

You Might Also Like

6 comments

  1. ♥ oot niin kuanis! voisitko tehä eye liner vinkkejä??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) voin tehdä! mulla on kyllä aina melkeen sama rajaus, mut voin joskus näyttää miten teen sen :)

      Poista
  2. oot tosi nätti kun hymyilet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, kiva kuulla. :) ite en nimittäin tykkää yhtään.. :/

      Poista
  3. Laitoit hymykuvan :) Ja on muuten aika kaunis hymy, mä täälä itekseni hymyilen sulle :)

    VastaaPoista