Casual outfit

6.50


Takki Sisterspoint
Toppi Keskinen
Bandeau Stradivarius
Kaulahuivi itse tehty
Housut Dr. Denim (Carlings)
Kengät H&M

Katoin tässä yks päivä noin vuoden vanhoja kuvia ja mun suu loksahti aika auki kun näin miten oon jaksanu panostaa mun pukeutumiseen siihen aikaan. Mun tyyli oli sillon vielä aika naisellinen, mutta nykyään vedän päälleni rennoimmat vaatteet mitä löydän. Farkut, joku kivannäkönen toppi, tennarit ja nahkatakki on kyllä ikuisesti mun lemppariyhdistelmä. 


Värjäiltiin taas eilen Mannan kanssa mun juurikasvua ja pakko sanoa, että mua alkaa kyllästyttää tää parin viikon välinen blondailu. Mun hiukset siis kasvaa ihan älyttömän nopeasti, ainakin juuresta ja siks sitä juurta saa olla melkeen koko ajan värjäämässä. Oon jo kauan kuolannu luonnonvaaleita hiuksia, mut en oo vaan saanut aikaseks värjättyä näitä mihinkään suuntaan. Tuntuu jotenkin hirveen vaikeelta saada niistä just semmoset kun haluis. Ehkä tässä joku päivä vois laittaa parit raidat päähän ja kattoa mitä tulee. :)

Tänään käytiin Mannan kanssa moikkailemassa iskää, mummia ja ukkia. Ne osaa kyllä aina piristää niitten höpsöillä jutuilla.  Kävin myös terveystiedon preppauksessa, jossa kerrottiin kaikkea tuleviin kirjoituksiin liittyviä juttuja. Ihan outoa että pian on ensimmäiset kirjoitukset ja niiden takia oon pyöriny yli kaks vuotta tuolla lukiolla. 

Tultiin kotiin, otettiin parit kuvat Mannan kanssa ja nyt istunkin tässä koneella. Pian lähen viemään Mannaa junalle ja moikkaamaan Oonaa ennenkun se lähtee takasin Seinäjoelle. Pitäkää kiva tiistai-ilta. 

PS; pahoittelut heilahtaneista kuvista. En tiiä johtuuko se kamerasta, kuvaajasta vai mun levottomista posetusasennoista.

♥Mamitu




Meijän norppa 


You Might Also Like

15 comments

  1. toi koira o nii paras leipävaras :D

    VastaaPoista
  2. jos olisit brunette niin muistuttaisit jotenkin kristine ulleboa :D
    aivan mainitsemisen arvoinen juttu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, aijaa :D kyllä kaikki kommentit on tervetulleita :)

      Poista
  3. oi sulla on ihanan pitkät hiukset! miten oot laittanut ne noihin kuviin?:) itselläkin paloi käämi kun oli aivan valkoisen blondit hiukset ja no vaikeaahan se oli mutta oon saanut aikaseksi nyt värjättyy niin et nää on tälläset luonnonvaaleet. nykyään kuolaan brunetteja hiuksia mutta en millään meinaa uskaltaa värjätä bruneteksi..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! oon vaan suoristanu ne ja vähän tupeerannu :) voi vitsit ku itekkin haluisin, ei tää vetyperoksidiblondi oikeen enää nappaa.. ite en kyllä värjää enää tummia, vaikka kuinka mieli tekis.. haluun ne nimittäin melkeen samantien takas vaaleeks ja sit hiukset onkin taas tosi huonossa kunnossa.. :/

      Poista
  4. Näppärä sessu, ja sä oot upee niinku yleensäki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on :p voi kiitos paljon :)

      Poista
    2. Hyvää viikonloppua sulle :)

      Poista
  5. kannattaisi varmaan päättää, minkä väriset hiukset haluaa. Jos värjäät taas, ja hetken päästä haluatkin vaaleanvaaleat takaisin, voin sanoa että ei ne ikuisuuksiin kestä.. :) kaikki hiusvärit on kamalan näköisiä jos hiusten kunto on p*ska.. huomaa sun kuvistakin, missä sulla on ruskeat, latvat ihan hamppuisen ja kuivan näköiset, ja huomaa myös että terveessä tyvessä väri paljon kirkkaampi ja intensiivisempi. vaaleat siitä hyvät,että sitä ei huomaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin varmaan kannattais... siks mä tässä yritänkin saada luonnollisemman värisiä hiuksia, ettei sitä tyveäkään tarttis olla kokoajan värjäilemässä. :) mutta joo, kiitos vinkeistä :)

      Poista
  6. Voiettä. Rakastuin sun hiuksiin aivan totaalisesti ♥ Miten saat niistä noin tuuheat? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla :) en mä oo muutakun suoristanu ja vähän tupeerannu niitä :) se tuuheus saattaa kyl johtua siitä kun ne oli aikalailla just värjätyt tuollon :)

      Poista
  7. voi ei miten lutune koira :') iiihana toi sun takki !!

    VastaaPoista