Vastauksia

6.22


Mistä saat vaikutteita tyyliisi?
 
Vähän jokapuolelta. Blogeista, we<3it:istä, omasta päästäni... Seurailen myös paljon isoissa paikoissa ihmisten tyylejä ja jotenkin niistä jotkut jäävät vaan mieleen. :) Sitä on vaikeeta selittää. 

Luetko jotain aikakausilehteä? Mitä?
En lue tällähetkellä oikeastaan yhtään mitään :)
 
Minkä ikäinen olet?
18
 
Kuinka pitkälle olet suunnitellut tulevaisuuttasi?
Niinkin pitkälle, että en ees tiiä mihin aion suunnata lukion jälkeen. Ulkomaille olis kyl tosi jees lähteä :)
 
Haaveammatti?
En oo vielä keksiny :)  

Oletko sinkku?
Oon.



Kuinka pitkä olet?
167 cm

Jos voisit muuttaa luonteessasi yhden asian, mikä se olisi?
Ajattelen välillä liikaa muita. Se ärsyttää ja vaikeuttaa jossain määrin mun tekemisiä. :D

Mikä oli yläasteen päättötodistuksesi keskiarvo?
Oliskohan ollu jotain 7 luokkaa :)
 
Millainen on sun miesihanne?
Mulla ei oo oikeestaan tietynlaista miesihannetta. Siinä ihmisessä pitää vaan olla '' sitä jotain''  :)

Voiks tehä täst sellase videopostauksen?
Ne videot ei oo oikeen mun juttu :(
 
Voiks tehä poikaystävä postauksen?
Ei ole poikaystävää :)


Paljonko painat?
Ihan sopivasti :D

Mitä harrastat?
Tätä bloggaamista ja kavereita tällähetkellä :)

Ketkä ovat sun parhaat kaverit?
Kristan ja Oonan kans mä vietän kaikista eniten aikaa. :)

Mikä on tyhmin juttu minkä olet tehnyt elämäsi aikana?
Varmaan se, että jäin Ähtäriin lukioon, koska haluisin tälläkin hetkellä olla isommassa paikassa. :) Tai no ei se nyt niin tyhmää ollut ja oon mä tehnyt tyhmempiäkin juttuja elämäni aikana, mutta tän asian mä voin mainita.
 
Mitä inhoat ulkonäössäsi ja mistä pidät kaikista eniten?
Hmm.. Inhoon mun hymyä. Mulla on aina ollu itsetunto-ongelmia sen takia ja joku päivä mä teen sille vielä jotain.  Tietty yläkroppa vois olla isompi :) Muuten oon ihan tyytyväinen ja eniten tykkään varmaan mun huulista :D






Haluatko aikusena lapsia ja kuinka monta?
Haluisin ja ehkä 2-3 :)

Minkälaisen auton aiot ostaa?
Hmm.. :D Haluaisin mustan tai valkosen Audi a4, mut se voi olla mahdoton unelma. Tällähetkellä mulle kelpais mikä vaan. :)

Minkälaisessa talossa haluaisit asua?
Isossa omakotitalossa järvenrannalla. :) Niinkuin asun nytkin. Oman talon haluan vaan sisustaa eri tavalla.
 
Paljonko käytät kuukaudessa rahaa vaatteisiin?
Tosi vähän. :D En nytkään edes muista millon oon viimeks shoppaillu kunnolla. Korkeintaan 50e, riippuen tietty siitä oonko jossain isommassa paikassa shoppailemassa. :)

Oletko rikkaasta perheestä?
En.



Mikä on sun lempi hiusväri?
En muista sen nimeä tällähetkellä. :(

Onko sulla eläimiä?
Joo on meillä koira :)

Onko sulla sisaruksia?
Onon. Kolme siskoa ja yks veli. :)

Mikä on sun lempivaate?
Dr. Denimit :D 

Mitä aineita kirjoitat yo-kirjotuksissa?
Terveystieto, äikkä, enkku, ruotsi ja psykologia. :)

Ootko ikinä käynyt Oulussa? :)
Oon :)

Onko sulla homokaveria?
Tavallaan joo :D



Onko sulla paljon anonyymi lukijoita? :D (vai onkohan toi yks ja sama joka esittää kysymykset :DD)
On niitä mun mielestä jonkin verran :)

Tiedätkö mitä teet lukion jälkeen?
En. :(

Haluaisitko pitää välivuoden, ja jos pitäisit mitä haluaisit tehdä? (:
Haluaisin ja varmaan myös pidänkin. Ja lähtisin tietty ulkomaille tai sit yrittäisin päästä töihin. :)

Lempi vapaa-ajan tekeminen?
Kavereiden kanssa hengaaminen, shoppailu, tuotantokausien kattelu jne.. :)

Ootko koskaan harkinnut mallikoulua?
En :D Ainakaan tosissani.

Missä haluaisit asua?
Suomessa Jyväskylässä tai Tampereella. Ulkomailla sitten Lontoossa, Pariisissa jne. Ne on vaan vähän liian isoja paikkoja mulle :(

Onko sulla paljon kavereita vai vaan muutamia hyviä?
Kavereita jonkin verran, mut vaan muutama ystävä joille pystyn kertoo asioita. :)



Kavereina enemmän poikia vai tyttöjä?
Tyttöjä.

Ootko koskaan ollut poikamainen tyttö?
Kyl mä pienenä olin vähän poikamainen, mut kyl se pinkki on aina ollu mun lempiväri ja korkkarit suuri heikkous :D Kyl musta välillä löytää paljon poikamaisiakin piirteitä, esim pukeutumisessa ja olemuksessa. Että en oo niin diiva, miltä saatan näyttää :)

Mistä pidät kasvoissasi ja mistä et?
Kaikki muu menee, paitsi hampaat ja vähän huonohko iho.

Minkä värisiä vaatteita pidät useimmiten?
Valkosta mun päällä näkee varmaan useimmiten. :)

Kuinka usein käyt shoppailemassa?
Ehkä kerran parissa kuukaudessa. Riippuu ihan.

Suoristatko hiuksia ja ovatko ne aina noin suorat (luonnostaan?)
Suoristan, koska mun omat hiukset on kiharat luonnostaan. :)

Missä blondasit, kuinka? onko aiemmin värjäyksiä tehty?
Kotona ja onhan mulla ollu monia eri värejä päässä. :)

Miksi ihmeessä ottaa kuvia hyvällä ja tarkalla kameralla jos kumminkin blurraat naaman ja muut virheet "pehmeeksi"?
Koska mä tykkään enemmän sellasista kuvista. :)

Onko sun mielestä oikein, antaa jollekkin erinlaista vaikutelmaa ja odotuksia, mitä ei tarkoita?
Ei tietenkään? :D





Ootko kenestäkään kiinnostunut?
Jaa-a :)

Missä kaupungissa haluaisit asua suomessa seuraavaksi?
Jyväskylä tai Tampere. Kyllä se Seinäjokikin menis. :)
 
 Ärsyttääkö kun pilasit sun ihanat pitkät ja paksut hiukset?
Todellakin! :D Mut onneks ne alkaa olla aikalailla samoissa mitoissa kuin pari vuotta sitten. 
 
Kuinka läheisiä olet siskojesi kanssa? esim. kerrotko heille kaiken
Tosi läheisiä. Ja aikalailla. :)

Kissat vai koirat?
Koirat ehdottomasti.

Mistä musiikista et tykkää ja millaisesta tykkäät?
Mun musiikkimaku on aika kummallinen, koska tykkään melkeen jokasesta genrestä. Siinä biisissä pitää vaan olla jotain mistä mun korva tykkää. :)
 

♥Mamitu

 

You Might Also Like

6 comments

  1. Mikäs sun hymyssä muka on vikana? Musta oot tosi kaunis ja sellanen herttasen olonen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en vaan tykkää siitä :( voi kiitos <3

      Poista
    2. No höh :/ Olis kiva nähdä sellanen kuva missä vähä hymyilet :)

      Poista
    3. semmosia tulee ehkä jossain vaiheessa. :)

      Poista
  2. mistä tuo pinkki mekko on?ihana :)

    VastaaPoista