NEWBIES

7.21

Heippa ihanat! ♥ 

Mulla on ollu ongelmia postailun kanssa, koska mun kameran muistikortti on ollu jo hetken aikaa kadokissa. Eli toisinsanottuna en oo päässy kuvailemaan mun uusia juttuja teille tai mitään muutakaan. Sain onneks Mariannelta lainaan muistikortin ja päästiin Mannan kanssa kuvailemaan. Aattelin tehdä nyt ensin tälläsen kuulumispostauksen, missä esittelen samalla mun vaatekaapin uusia asukkaita.

En ees muista millon viimeks oisin kerenny kunnolla höpötellä teille jotain mun elämästä. Tällä hetkellä pyörin aikamoisessa stressipyörteessä, koska kirjotukset ja koeviikko lähenee uhkaavaa vauhtia ja mä nyt oon niin aikaansaamaton ihminen, että alkaa pieni paniikki tulla noitten kirjojen lukemisen kanssa. Mä kirjotan nyt syksyllä siis vaan terveystiedon (onneks), mut siinäkin aineessa on niin paljon muistettavaa, että mun aivot ei riitä. No ehkäpä tästä hengissä selvitään! Mun postaustahti saattaa kyllä hidastua vielä entisestään, koska mun on oikeesti keskityttävä lukemiseen. Toivottavasti ymmärrätte!

Oon kauan haaveillu noista Spiritstoren kultasista kiilakorkotennareista, mut en oo ikinä viittiny kotiuttaa niitä. Aattelin että ne on tosi epäkäytännölliset ja että jalkoihin voi alkaa sattua hetken kävelyn jälkeen, koska niissä on kuitenkin ihan pikkusen korkoa. Unohin noi kengät hetkeks ja sit yks päivä selailin Spiritstoren nettisivuja ja noi hyppäs taas mun silmille. Päätettiin tilata noi sitten Kristan kanssa ja toivottiin että ne saapuis ennen Blokkareita, mut niin ei kuitenkaan käynyt. Meillä olis ollu ihan täydellinen asuyhdistelmä sinne, mut ei.. No, ehkä me voidaan toteuttaa se vielä joskus. Mut noi on kuitenkin aivan ihanat ja kävelykään ei satu tippaakaan! 

Mitäs te tykkäätte siellä ruudun toisella puolella ja löytyykö keltään muulta samoja ihanuuksia?


Ostin Keskiseltä yks päivä noi kaks toppia ja ne makso 14,95€ kappale. En tykännyt kuitenkaan alkuperäsestä mallista, joten leikkelin noita käsiaukkoja vähän isommiks. Ton mustan topin ostin ihan vaan noita kenkiä varten ja tollasta valkosta toppia mustalla tekstillä oon ettiny jo vaikka kuinka kauan. ''NERD'' ei vaan kuvasta hirveesti mua ja sainhan mä siitä vähän kuittailua koulussakin.. :D Väliäkös tuolla, musta se on superkiva!

Mitä te ootte mieltä?

 Kuvailtiin Mannan kanssa vielä enemmänkin ja niistä kuvista on tulossa postausta tässä lähipäivinä! Kiitos muuten jokaiselle mun Facebook-sivun tykkääjälle! Ootte ihania

♥Mamitu


You Might Also Like

19 comments

  1. mist nuo kengät on? :) ihanat !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arg:D ihmiset voisi lukea postauksen ennenkun kyselee tyhmiä

      Poista
  2. mitä hiusväriii käytät (:?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://2.bp.blogspot.com/-MnHOZpdDxOI/UeWI_oL82EI/AAAAAAAAJYQ/rR6f9wk9rLA/s1600/IMG_8715.jpg < tolla värjäilen aina tyvikasvua. :)

      Poista
  3. hei tees joku postaus mis kerrot miten pidät ites kunnos? treenaatko vatsoja, pakaroita, reisiä, selkää tms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tekisin jos treenaisin :D en oo kevään jälkeen tehnyt mitään, mut ennen sitä kävin silloin tällöin lenkillä!

      Poista
  4. voisitko vielä kerran tehdä asupostauksen samoissa asennoissa?? -.- tuo keskellä tietä istuminen samassa asennossa, sivuttain toinen käsi pääl yläpuolella jne. alkaa jo ärsyttämään:-D vaihda edes maisemia jos mielikuvitus muuten ei riitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D enpäs tajunnutkaan. Ja kyl mulla mielikuvitus riittää mut en viitti ottaa asukuvia metsässäkään (kun ei täältä ähtäristä erilaisempia kuvauspaikkoja löydy) ja istun kuitenkin vasta toista kertaa asukuvissa tiellä :)

      Poista
  5. Tiiätkö miten iPiccystä saa kuvat koneelle tai blogiin ym?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis siellä välilehdissä on se viimenen kohta missä lukee ''save'' :) sillee ne ainakin tallentuu koneelle!

      Poista
  6. oot ihan sairaan kaunis! :)

    kurkkaathan?
    ❤ twostars-inthesky.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. mistä toi kultanen kaulakoru & rannekoru noissa ekoissa kuvissa on? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on mun siskon, mut mun mielestä H&M:ltä. :)

      Poista
  8. Oot tosi kaunis.sulla on ihania vaatteita ja ihana blogi! :)

    VastaaPoista