Say you'll walk the distance to my heart.

16.18


Kaulahuivi itse tehty
Huppari mannan Gina Tricot
Toppi Sisters Point
Laukku Björn Borg
Farkut Dr. Denim (Carlings)
Kengät H&M


 Heippa muruset! Mulla on ollut taas vähän liikaa menoa ja meininkiä, että en oo päässy päivittelemään blogin puolelle taaskaan melkeen viikkoon. Noo, kyllä tää pian helpottaa kun työt loppuu sunnuntaina ja sit mulla on aikaa vaikka ja kuinka. Mulla oli tänään vapaapäivä ja sain itteni ylös vasta yhden aikoihin univelkojen takia. Koomailin hetken kotona sängyssä, kuuntelin nostalgisia biisejä ja olin kiukkunen huonosta säästä. Päätettiin Oonan kanssa lähteä Keskiselle, ettei päivä menis pelkäks makoiluks ja heti kun astuin mun mahdollisimman lämpösissä vaatteissa ulos, tajusin että pihalla on aika hemmetin kuuma. Oli kyllä hassua miten se sää muuttui pienestä myrskystä auringonpaisteeks. :D Kyllä tuo huppari ja kaulahuivi lähti aika nopeeta pois päältä kuumassa autossa. Huhhuh.



Keskiseltä tarttu mukaan niinkin kuvattavan ja mainitsemisen arvoiset jutut, kun musta pitkähihainen, maailman pehmein viltti kylmää syksyä varten, plus muuta rojua. Vitsit, että mä ootan ensviikkoa. Yritän päästä shoppailemaan johonkin isoon paikkaan ja ostaa joka vaatekaupan tyhjäks. Noeikai.. :D Mut voin sanoa, että en oo shoppaillu tänä kesänä kertaakaan kunnolla. Ärsyttää..


Voitin muuten Slow Motionin arvonnasta valkaisevaa hammastahnaa. Oottelen innolla, että auttaako se mitään vai ei. :) saa nähdä!

Mut nyt tämä tyttö hipsii nukkumaan, koska kello näyttääkin jo kahta. Hyvää yötä

♥Mamitu

 

You Might Also Like

10 comments

  1. Ei vitsi, rakastuin sun banneriin! Haha, musta tuntuu et kaikilla muilla käy hyvä tuuri arvontojen suhteen mut mulla ei :D

    ♥ minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, aijaa :) joo mustaki välillä tuntuu, mut kyl niistä on tullu pari kertaa jotain voitettuakin :)

      Poista
  2. Beibe mä digaan sun bodyy ;)<3 ois vähä ikävä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpöhöpöööööö :) mullaki sua <3

      Poista
  3. kivoi kuvii! oot kaunis! :)

    VastaaPoista
  4. Ihana asu!:) Varsinkin tuo huivi on mieleeni:)

    VastaaPoista
  5. uus lukija ilmoittautuu ! ei vitsi oot sairaan nätti :) ! tuli iha mielee et kuinka pitkä oot ja paljo painat o: ? ei oo tietty pakko vastaa :) sit vielä sellanen että miten pidät sun hiukset noin hyvässä kunnossa kun blondaat , ku itellä on tosi kuivat s:

    VastaaPoista
  6. Nyt täytyy kyllä sanoa, että onpas aivan jäätävän kaunis neitokainen :) Ihan saatoin jopa hieman ihastua ;)

    VastaaPoista