Hello freedom!

15.49


Oon tehny koko kesän ahkerasti ja tunnollisesti töitä ja eilen mulla alko vähän yli viikon pituinen loma, joka kestää koulujen alkuun asti. Myöhään valvominen, pitkään nukkuminen, kavereiden kanssa chillailu ilman stressiä töistä, shoppailu, bilettäminen, auringon palvonta... Näitä asioita mä haluan kokea vielä tänä kesänä. Toivottavasti mä vaan kerkeen toteuttamaan ton kaiken. Ja toivon kyllä sydämeni pohjasta, että se aurinko suostus näyttäytyä vielä ees kerran tän kesän aikana.




Vietettiin tänään Ninnin kanssa pitkästä aikaa kahdestaan laatuaikaa ja lähetttiin käymään Keskisellä. (missäpäs muuallakaan...) Rahaa meni taas ihan liikaa, mutta ehkä mä olin ansainnukkin vähän tuhlailla. :) Eli noita ylempänä olevia juttuja tarttu mukaan. Olin kyllä luvannu itelleni ettei tuota jenkkikuosia päästetä enää mun vaatekaappiin, mutta jotenkin tuo huivi vaan eksy mun koriin.. Kalenteri oli ihan pakollinen ens vuotta aatellen ja muutenkin siks, että saisin mun asiat ja menemiset pysymään ees vähän järjestyksessä. Aattelin kyllä vielä vähän tuunailla tota, koska se on mun mielestä muuten liian tylsä. Ostin myös hiusjuttuja, koska edelliset oli päässy loppumaan. Toi Osiksen hiuslakka ja Garnierin tehohoito on kyllä niin luottotuotteita. Niin ja tosiaan, kenkiähän ei voi ikinä olla liikaa, joten mun pieneen kokoelmaan pääsi Mic Macin mustat tennarit, joilla oli hintaa vain 10e :) Materialismionnellisuus


Huomenna aattelin suunnata Jyväskylään moikkaamaan siskoa ja lähteä vihdoin ja viimein shoppailemaan oikeen kunnon vaatekauppoihin. Toivottavasti mä vaan löydän jotain kivaa. Muuten mun suunnitelmat on vähän auki, paitsi viikonlopuks mä lähen Kristan kanssa majailemaan Oonalle Seinäjoelle. Pakkohan sitä on mennä tsekkaamaan et millanen se festarimeininki siellä Solarsoundeilla on. :)

Ihanaa alkuviikkoa kaikille

♥Mamitu

You Might Also Like

9 comments

  1. Ihana tää sun blogi=)!! voisitko tehdä videon kuinka teet noi sun upeet kiharat:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! itseasiassa tänään on tulossa myöhemmin postausta mun hiuksista, niin siinä näkyy ainakin jotenkin :) vaikka ei kuitenkaan videon muodossa.

      Poista
  2. Toivottavasto törmään suhun solar soundeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :) tuu ihmeessä moikkaamaan jos näät mut jossain!

      Poista
  3. sun kuvat tuo esille sun tekopyhyyden, kamalaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oikein nyt ymmärtänyt sun pointtias :D

      Poista
  4. heei mikä kamera sulla on? :) oot ihan superkaunis!

    VastaaPoista
  5. Näin sut viime viikon maanantaina Keskiselllä, mutta en uskaltanut tulla moikkaan, kun puhuit kaveris kanssa:). Olit yhtä kaunis sillon, kuin nyt kuvissakin ! :)

    http://itsnevertoolateee.blogspot.fi/

    VastaaPoista