Don't worry, just let me blow all of your grey clouds away.

11.20


En oo pitkään aikaan kerenny panostaa itteeni yhtään. Kynnet ja kulmat on ollu kauan kamalassa kunnossa ja juurikasvukin paistoi monen kilometrin päähän. Tänään sitten päätin yrittää värjätä sen ärsyttävän tyvikasvun itse ja onnistuinkin siinä aika hyvin. Mun hiukset on ihan älyttömän vaikeet ja paksut, vaikkei sitä päällepäin huomaisi. Lopuksi länttäsin vielä Goldwellin vaahtovärin päähän poistamaan keltaisuutta ja lopputulos on mun mielestä nyt ihan sairaan kiva. Kyllä mä vaan viihdyn tässä värissä <3





ps..
500 lukijaa bloggerin kautta!


En ees tiiä miten voisin kiittää teitä tarpeeks. Ihanaa että jaksatte seurailla mun juttuja ja piristää kommenteillanne! Oon jo kauan halunnu tehdä omat fb-sivut tälle mun blogille, mut sit aattelin että sit JOS mulla on joskus 500 lukijaa niin voin antaa itelleni luvan tehdä sellaiset. Nyt mulla on ja yritän tehdä ne tässä lähipäivinä kunhan vain kerkeän. :) Mut joo, iso kiitos kaikille! Myös anonyymeille ja bloglovinin kautta lukeville. <3

♥Mamitu

You Might Also Like

13 comments

  1. oot nii kaunis :-) ja sul on aivan ihanat hiukset!

    ♥ teaaslife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mistä löysit tota vaahtoväriä ja paljo maksoit siitä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä saa mun mielestä ihan kampaamoliikkeistä ja n. 14 e :)

      Poista
  3. Oot oikeesti tosi nätti! :) JA IHANAT HIUKSET

    VastaaPoista
  4. aivan ihanat hiukset sulla!<3 yritän itsekkin tähdätä tuohon väriin tämän luonnolisen vaalean sijasta... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ite oon täs harkinnu just niitä luonnollisen vaaleita! saa nyt nähdä millon kokeilen. :)

      Poista
  5. Ihanat hiukset! Mul oli 4 vuotta blondi sit värjäsin mustat ja pidin niit yli vuoden sit halusin taas blondin ja alotin värjään tän vuoden alussa ja nyt on jo aika lähellä ihan vaaleeta, mut latvoissa kyl viel vähän oranssiä :D Sul on just mun unelmaväri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) on mullaki noissa vielä vähän oransseja kohtia, ainakin noissa latvoissa. :/

      Poista
  6. Oot niin kaunis ♥ ja sulla on ihana tyyli :3♥

    VastaaPoista