Don’t deny what you want, we are young, we are free.

17.40




Heipähei muruset! Mulla ei oo varmaan ollu koskaan näin pitkää taukoa postailusta, vaikka te ette oo varmaan oo ees huomannu että oon pitäny vähän yli viikon hiljaiseloa täällä blogin puolella. Joka ei tokikaan oo varmaan ees paljoa.. :D On ollu 18w synttäreitä, Kalajokea, ajelua, kavereita, töitä ja ennenkaikkea väsymystä. Kalajoki meni ihan mahtavasti kaikkien ihanien ihmisten kanssa ja voin sanoa että parempia 18w synttäreitä saa ettiä. Haluatteko muuten että teen siitä erikseen vielä postausta? Teen sellasen ihan mielelläni jos vaan kiinnostusta löytyy!

Tänään mulla oli vapaapäivä, heräsin kymmenen aikoihin ja suuntasin suoraan palvomaan aurinkoa. Makasin auringossa monta tuntia musiikkia kuunnellen ja tulevaa päivää suunnitellen. Krista tuli hakemaan mua ja käännettiin auton nokka kohti Keskistä. Päällä mulla oli Mannalta varastettu aivan ihana seeprakuosinen toppi, mustat shortsit, ballerinat ja sain myös aikaseks laittaa pari korua. (mitä en yleensä jaksa tehdä) Tää päivä oli niin kuuma, että tuo asu kävi paremmin kuin hyvin. Mun oli aivan pakko löytää uus laukku ja onneks löysinkin ton ihanan mustan, joka näkyy tossa viimesessä kuvassa. Hintaakin oli vain n. 30€. Pyörähdettiin Keskisen jälkeen vielä Alavudella ajelemassa, jonka jälkeen lähdettiin takas Ähtäriin. Loppuilta menikin kavereita nähdessä. Pääsin vasta hetki sitten kotiin ja kello näyttää nyt jo yli kolmen. Nyt mun on oikeesti hipsittävä nukkumaan, että saan itteni joskus ylöskin. Hyvää yötä kaikille <3

♥Mamitu

You Might Also Like

18 comments

  1. Mä ainaki haluisin ihan oman postauksen noista synttäreistä :) Sä oot älyttömän kaunis ja noi sun hiukset on yli-ihanat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu teen tässä lähipäivinä :) kiitos paljon!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. hihi, itekkin oon aivan rakastunu! hassua kun toi ei oo ees oikeen mun tyylinen mut silti se on vaan niin ihana <3

      Poista
  3. Kalajoki posstausta !!

    VastaaPoista
  4. oot ihan älyttömän kaunis! :)

    VastaaPoista
  5. Joo olisi kiva jos tekisit sen kalajoki postauksen!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla että teitä kiinnostaa mun juhannusmenot! :D :)

      Poista
  6. Oot yks kauneimmista ihmisistä joita oon koskaa nähny!! Ja kaikelisäks vaikutat ihanalta ihmiseltä. Ihailen sua kovasti!!
    Jos käy niin esitän pari kysymystä, jos voit vastata:):)

    1. ootko oikeesti blondi vai brune?
    2. ootko mielestäs pitkä vai lyhyt? kumpi olisit mielummin?
    3. ootko itsevarma?
    4. ootko tyytyväine ittees??
    5. mikä on sun suurin toive tällähetkellä (jossei oo yhtä tiettyy nii sano yks)
    6. mikä on sun mielestä kaunista?
    7. monta veljee/sisko sulla on?

    kaikkee hyvää vielä sulle, sun blogi piristää päivää ja jään ehdottomasti lueskelemaan tätä blogia!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, ihana kommentti <3

      mulla on oikeesti tummat hiukset :) oon mielestäni enemmän pitkä kun lyhyt ja haluisin olla lyhyempi, mut oon kyl ihan tyytyväinen tähänkin. Joissain asioissa en oo itsevarma ja joissain joo :) tyytyväinen en oo varmaan ikinä, mut yritän kuitenkin :) eihän kukaan oo täydellinen. suurin toive.. hmm :D varmaan tällähetkellä se että saan viettää aikaa mun rakkaitten kanssa mahollisimman paljon <3 ja mun mielestä kaikki erilainen on kaunista. kaikki mikä erottuu joukosta on paljon kiinnostavampaa. ja siinä asiassa/ihmisessä pitää olla vaan sitä jotain että pidän sitä kauniina :) yks veli ja kolme siskoa!

      ihana kuulla että tykkäät!

      Poista
  7. Onks sulla pidennykset? Ja jos on, ni onks ne mistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mulla mut ei mulla tän postauksen kuvissa. :) ne on huuto.netistä.

      Poista
  8. voitko tehä videoita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voin ja oon joskus tehnytkin :) ne ei vaan oo oikeen mun juttu.. :D

      Poista