Seepraa & neonpinkkiä

10.17

Käytiin eilen kattomassa Mariannen kanssa Fast & Furious 6 ja oli kyl aivan mahtava leffa. Hienoja autoja, hyvännäkösiä miehiä, Mariannen seura ja paljonpaljon herkkuja. <3 Leffan jälkeen menin vielä tanssiharkkoihin, jotka oli kyllä ihan yhtä tuskaa ton syömisen jälkeen. Meillä oli vielä kunnon tehotreenit niin voitte vaan kuvitella miten meinasin kuolla. :D Mut niistä selvittiin kunnialla ja harkkojen jälkeen mentiin Kristan kanssa hetkeks rantapuistoon istuskelemaan ja puhumaan niitänäitä.


Tänään meillä oli ruotsinkoe ja mua jäi vähän ärsyttämään se kun luin siihen vaikka ja kuinka ja tuntuu että se meni päin sanonko mitä. Kokeen jälkeen mulla ja Mariannella oli enkun puhekoe, joka myöskin meni päin jotain muuta kuin olis pitäny. Oon vaan liian kova jännittämään, enkä voi sille yhtään mitään. Oon ehkä maailman kateellisin ihmisille, jotka ei jännitä oikeestaan yhtään mitään. Voikun itekkin sais olla joskus sellanen, eikä aina se jännitys pilais kaikkia yrityksiä. Teen sen onneks kuitenkin vielä toisen kerran Sussun kanssa, koska meitä ei ollu meijän ryhmässä parillista määrää. Jospa se sit menis vähän paremmin :) Tai sitten ei..

Lähdin kokeiden jälkeen mummin seuraks Keskiselle ukin kyydillä ja voin sanoa että se nainen on maailman parasta shoppailuseuraa. Tehtiin superkivoja löytöjä ja rahaakin meni ihan kivasti.










Löysin ton maailman ihanimman seeprakuvioisen ''haalarin'' ja voin sanoa että oon ihan rakastunu siihen. Mua vähän pelottaa itteänikin välillä kuinka outo maku mulla on mut mun sydän vaan roihahti tuleen kun näin tän. Oon muutenkin ettiny vähän kesäsempää oloasua, kun jumpsuitti on vähän liian kuuma näin kuumilla keleillä. Ja nyt sen sit löysin. Love it <3

 Mun oli pakko ostaa ja kokeilla että millasia tälläset tosi halvat meikit on. Nää siis makso alle 5€ molemmat ja ehkä näillä nyt hetken pärjäis. :)


Oon nähny joissain blogeissa näitä beetakaroteeni tabletteja, jotka lupailee ainakin tehostaa ruskettumista ja suojata ihoa auringon haittavaikutuksilta. Tälläsiä tuli siis ostettua testiin ja katotaan nyt mihin näistä on! Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia näistä?


Tämmösen ihanuuden löysin myös itelleni ja päätin että tää vois olla yks synttärimekkoehdokas. Toi mekko on siis ihan neonpinkki, kuvat saattaa vähän huijata. Toi on myös kätevä kun sen saa topiks jos vaan haluaa. Hintaa oli vain n. 24€


Mitä tykkäätte ostoksista?

♥Mamitu

You Might Also Like

24 comments

  1. kivat noi ostokset !:) vois kyllä itekki koittaa joskus noita halvempiakin meikkejä :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) joo no mulla ei oo koskaan ollutkaan mitään superkalliita mut on noi halvimpia mitä multa löytyy :D ja ihan kivoilta noi vaikutti kun kokeilin :)

      Poista
  2. Mistä ostit nuin halpoja meikkejä? (: Oot kaunis ! (:

    VastaaPoista
  3. Haalarisi on ihana!!

    VastaaPoista
  4. Ihana toi haalari!!! Mäki haluun.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, itekkin tykkään <3 eiköhän tollasia samantapasia muuallakin myydä :)

      Poista
  5. mistä tuo neonpinkki mekko on ostettu :)

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Yritän muistaa mainita niistä jotain jossain vaiheessa että huomaanko mitään muutosta :)

      Poista
  7. Oon kokeillu noita karoteeni pillereitä joskus,sai ehkä rusketuksen vähän nopeammin iholle,eli ei niistä ainakaan haittaa ollut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei hyvä tietää! :) oottelen tässä innolla että miten ne vaikuttaa mun ruskettumiseen :)

      Poista
  8. oot tosi kaunis!:)

    >> http://petra-inmyownworld.blogspot.fi/ käy ihmeessa kurkkaamassa!

    VastaaPoista
  9. Mistäkä noin ihana haalari on löytynyt =) Oon sokea jos se jossain kohdassa tekstissä mainitaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei siellä muuten lue sitä :D se on keskisen vierestä sieltä Siltalasta (vai mikä se oli) ostettu :)

      Poista
  10. kerro kauneutes salaisuus?(:

    VastaaPoista