That's because you're at war with love.

9.46



Heipähei ihanat! Mulla on menny näihin mun hiuksiin viimeset pari päivää täysin hermot ja nyt sain ne vihdoin laitettua siedettävästi niin oli pakko kuvailla vähän aikaa. Mitä tykkäätte?

Pitäis jaksaa enää vaan yks päivä opiskella ahkerasti koulussa ja sitten alkaakin viikonloppu. Mulla ei oo viikonlopuks oikeestaan mitään suunnitelmia kun ehkä murun näkemistä ja pakkailua. Alkaa jo vähän jänskättää tuleva reissu! Oon maailman huonoin pakkaaja ja se varmaan johtuu siitä kun oon niin aikaansaamaton ja valinnanvaikeus on mulle liian tuttu sana. En osaa ikinä päättää mitä vaatteita haluan/tarviin mukaan ja sen takia mun matkalaukusta löytyy melkeen aina koko vaatekaapin sisältö. Mun viimehetken pakkaamiset venähtää usein siihen aamuun kun pitäis olla valmiina lähtöön. Noo, nyt otan itteäni niskasta kiinni ja pakkaan kaiken tarpeeks aikasin!

Olis tositosi kiva saada tuonne edelliseen ''Ask my friends''-postaukseen vielä paljon lisää kysymyksiä!

♥Mamitu

You Might Also Like

14 comments

  1. miten ja millä oot tehny noita valopalloja tohon vimppaan kuvaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pixlr-o-maticilla, siellä on vaan erilaisia tollasia muokkauksia mitä voi sit laittaa kuviin. :)

      Poista
  2. sä olet niin älyttömän kaunis <3

    therecklessandthebravee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. ihanat noi sun hiukset ,sopii sulle :)

    VastaaPoista
  4. noi hiukset saa sut näyttämään hyvällä tavalla vanhemmalta! upeita kuvia jälleen kerran<3 :)

    VastaaPoista
  5. Oon vaan NIIIN kateellinen tolle sun kauneudelle! :)

    VastaaPoista
  6. oootpa kaunis ja sun hiukset on upeet<3 Tee joku postaus miten hoidat hiuksias, kun ne on noin hyvässä kunnossa? :))))))) tai sit joku meikkipostaus vois olla kiva:3

    VastaaPoista
  7. Oot aivan sairaan kaunis ku hymyilet tolleen että hampaat näkyy! :)

    VastaaPoista