It's been written in the scars on our hearts.

6.11

Huomaatteko mussa mitään erilaista? Leikattiin Mannan kans mulle pitkästä aikaa etuhiukset ja tykkään lopputuloksesta ihan superpaljon! Niitä saa olla kyllä kokoajan laittamassa, mut vaihtelu kyllä virkistää! Mitäs sanotte? Sopiiko noi mulle teijän mielestä?

Pidennyksille mun oli aivan pakko sanoa heipat, koska ne erottu ihan liikaa mun omista hiuksista ja näytti tosi typerältä. Kauheen orpo olo ilman niitä, mut ehkä mä totun. Ei ne kuitenkaan roskiin asti menny, koska kokeilen saako niistä väännettyä vielä kiharoita tms.. :)

Tänään ois ohjelmassa vielä tanssiharkkoja, koulujuttuja ja huoneen siivousta! Toivottavasti teillä oli kiva viikonloppu :)

PS; kertokaapas mitä tykkäätte mun uudesta bannerista! 



♥Mamitu

You Might Also Like

34 comments

  1. oii noi etuhiukset sopii sulle ! ♥

    http://screamtillthewordsdryout.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Noi vikan kuvan kengät!! upeet ♥

    VastaaPoista
  3. noissa muutamissa kuvissa näyttää siltä niinku sulla ois liukuvärjätty :D mut vähänx oot nättii!! (:

    VastaaPoista
  4. onko noi vikan kuvan kengät mistä? :o täydelliset! ja tosi hyvin sopii noi etuhiukset sulle :)

    VastaaPoista
  5. ihanat noi sun hiukset! millä oot muokannut ton bannerin?(: Ja miten noi kuvat saa noin suuriks? :D Ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. picasalla ja ipiccyllä! muutan niitten kokoo aina 740 x jotain :D ja sit laitan ne vaan alkuperäseen kokoon täällä blogissa :) kiitos ihana!

      Poista
  6. miks blurraat sun ihoa noin paljon? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en halua että jokainen ihohuokonen ja virhe näkyy koska mun mielestä se ei oo kauheen kivan näköstä :) ja niinkun oon sanonutkin, tuo muokkaus tuo kuviin kivaa pehmeyttä!

      Poista
  7. Mistå toi "bleisseri" on ostettu? se amerikka! IHANA<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai siis tuo mikä mulla on ainakin tossa ekassa kuvassa? se on bikinien yläosa ja ostettu ginasta :)

      Poista
  8. Oo ihania kuvia taas kerran! :) Rakastuin noihin sun kenkiin! Katoin tommosia joskus Ebaysta, mutta en sitten koskaan saanut aikaiseks tilata niitä..
    Millaset noi kengät on jalassa? Onks niillä hyvä kävellä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) on todellakin hyvät jalassa ja ton mallisilla nilkkureilla on mun mielestä kaikkein helpoin kävellä! eli suosittelen tilailemaan. mulla ei tosin oo kokemusta Ebaysta, mut noihin mun omiin oon tyytyväinen :)

      Poista
  9. ootko mistä ostanu ne pidennykset ? :) paljon makso ja onko ne hyvälaatuset ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huuto.netistä :) makso noin 60e ja oli ne alus mut kulu käytössä kyl nopeesti. mun on vaikee vertailla koska mulla ei oo koskaan ollu muualta tilattuja mut ite olin tyytyväinen, koska en käytä niitä joka päivä. :)

      Poista
  10. ihania kuvia ja upee toi pinkki paita! :) mistä oot ostanu sen ja monella?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) sain sen kaverilta tuliaiseks turkista! en tiiä paljon makso :/

      Poista
  11. Oi, todella ihanalta vaikuttava blogi sulla. :)

    ♥ http://sadetakinsuojassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. sulle sopii aina kaikki vaatteet nii täydellisesti, muutenki sun hiukset on aina ihanat, ja sopii tyyli kuin tyyli ! mutta kumminki ku kysytään, nii tykkäsin kyllä entisestää enemmä niistä ilma etuhiuksii, vaikka sopiiha sulle toki nämäki:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihana! joo oon ite melkeenpä samaa mieltä mut vaihtelu todellakin virkistää :) ja niitä pitkiä oli tosi vaikee laittaa mitenkään eritavalla :/

      Poista
  13. blogistasi on pieni esittely omassani :)

    http://krissun-blogi.blogspot.fi/2013/04/linkitetyista-blogeista-parhaimpia.html

    VastaaPoista
  14. Heippa, ajattelin vaan ilmoittaa että pääsit mun TOP 5- listaan :)

    http://heliciousmoments.blogspot.fi/2013/04/linkitetyt-blogit-top-5.html

    VastaaPoista
  15. sun hiukset näyttää nyt paljon terveemmiltä :) !

    VastaaPoista
  16. Sulle olis haaste mun blogissa =)

    aino-elinaaa.blogspot.fi/2013/04/haaste.html

    VastaaPoista