And we can learn to love again.

10.31


100 000 kävijää. Ihan älyttömän siistiä. Mun oli aivan pakko ottaa kuva tosta hetkestä ja tiiän, että se saattaa olla jollekkin aika vähän, mut mulle toi on tosi iso luku!

Mut nyt niihin kuulumisiin... Mun koko viikko on ollut aika tuskasta kaheksan tunnin koulupäivien takia. Oon menny joka päivä kaheksaan kouluun ja päässyt puol neljä. Onneks mulla on ollu sentään hyppyjä tasottamassa tota koulua, en kyllä jaksais kokoajan yhtäsoittoa istua oppitunneilla. Mulla on viel kaikenlisäks ruotsia, enkkua ja espanjaa tässä jaksossa ja voitte vaan arvata miten mulla menee noi kielet ihan sekasin. Onneks pian pääsee viikoks vaihtamaan maisemaa ihanien tyttöjen kanssa. Yheksän päivää Espanjaan!



Viikonlopun alku olikin sit vähän rennompi. Ninni tuli meille melkeenpä heti koulun jälkeen kuvailemaan ja nää kuvat löydätte edellisestä postauksesta. Tuolla oli aivan ihana ja tosi lämmin keli ja sai kuvattua ihan rauhassa ilman kauheeta valitusta kylmästä. :') Menin illalla moikkaamaan mun turkkityttöä joka oli tullu takas tänne Suomeen viikon reissulta. Krista toi mulle tuliaiseks ton maailman ihanimman Jack Danielsin topin, jota oon kuolannu ihan älyttömän kauan! Krista nähtävästi tuntee mut liian hyvin, oon aivan rakastunu tohon väriinkin.. :') Kiitos rakas Koko ilta meni syödessä, chillaillessa ja  höpötellessä Kristan matkasta ja muutenkin kaikista kuulumisista. Jäinkin Kristalle yöks kun meni höpöttelyt vähän myöhäseks.


Manna tuli hakee mua aamupäivällä ja mentiin moikkaamaan mummia ja ukkia pitkästä aikaa. Manna keitti kahvit kun päästiin kotiin ja yritin opetella juomaan sitä myrkkyä. En oo mikään kahvin hyvä ystävä ja oon aina yrittäny olla alottamatta sen juomista, mut nykyään mun silmäluomet yrittää lupsahdella vähän liiankin useesti kiinni tunneilla niin aattelin et nyt on pakko tehä asialle jotain. Onko siellä muita ketkä ei voi sietää kahvia? Mulla se meni onneks alas kun Manna laitto sinne paljonpaljon sokeria ja maitoa. :') 

Alettiin värjäillä mun juurikasvua pois ja laitoin myös vaahtovärin päähän että saisin vähän tätä keltasuutta pois. Ihanaa kun on taas juurikasvu poissa ja hiuksetkin on vähän vaaleemmat mitä aiemmin!

Enpä mä sit oo muuta saanu aikaseks tehtyä. Mut mulla ois teille yks kysymys... Mitä te haluaisitte löytää täältä mun blogista ja millasia juttuja te haluaisitte lukea? Tykkäättekö enemmän näistä postauksista missä kerron kuulumisia, vai tykkäättekö esim kattella enemmän asukuvia? Kommentoikaa ihan rohkeesti, teitä varten mä suurimmaks osaks kirjottelen! :)

PS; käykää kurkkaamassa myös tuo edellinen postaus! 

♥Mamitu

You Might Also Like

16 comments

  1. Oot tosi kaunis! <3
    Rakastan sun hiuksii! <3

    VastaaPoista
  2. noi sun hiukset on niiin ihanat <3 !

    VastaaPoista
  3. eei hitsi ihana toi toppi! :)

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Voisit joskus kirjottaa jotain syvällisempää postausta :----)
    Esim. seksuaalisuudet, eläinrääkkäys tai kiusaaminen. (joka in muute jo aika klisee)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Ois kiva kuulla sun kannanottoja eri asioihin :)

      Poista
    2. joo voin yrittää jossain vaiheessa kirjotella jotain! kirjottaminen ei vaan oo mun vahvimpia puolia, mut ehkä mä jotain keksin :) :D

      Poista
  5. Onneksi olkoon noin isosta kävijämäärästä! ♥

    ja kaunis sinä.♥

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana toi sun toppis !:) ja mä tykkäisi lukee susta ja sun poikaystävästä lisää, kun ootte niin sulosia yhdesä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) joo, voin joskus jotain kirjotella!

      Poista
  7. Moi! Millä kuvanmuokkaus ohjelmalla muokkaat kuvat niin että saat ne kaikki samaan kuvaan? En nyt osaa tarkalleen selittää mitä tarkoitan mutta toivottavasti sait edes jotain selvää :D

    VastaaPoista