Lenzishop.com

7.03

Brittikuvioinen laukku > click 
Niittikärjelliset nilkkurit > click
Pääkallosormuslaukku > click
Laukku > click

Saatte taas kuunnella tällästä yhteistyöhöpötystä, mut tässä on ne ihanuudet mitkä Lenzishop.com lähetti mulle. Oon näihin ihan rakastunu ja voisin pitää näitä vaikka koko ajan. Nää on tosi hyvät jalassa ja kävelykään ei oo yhtään vaikeeta. Tossa on myös pientä kollaasia, josta näätte vähän muitakin ihania tuotteita tuolta kyseiseltä sivulta! Tuotteet tulee suoraan kiinasta ilmaseks, eli postikuluilta vältytään. :) Käykää ihmeessä tsekkailemassa tuo sivu. Mielettömän kivoja juttuja!

> Lenzishop.com

ps; muistakaa käydä kattomassa edellinen postaus!

You Might Also Like

19 comments

  1. taivaallisia noi kaikki !!! aa vitsi <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. entajua mikä aitous hässäkkä kaikilla on. toki aidot on aina kestävämmät yms. mutta jos näkö on ihan sama niin musta muulla ei oo väliä:') vielä kun hinta-laatu suhde on ok ja vielä jos ilmaseks saa! niin mikäs sen parempaa. jotkut eivät saa ei-aitojakaan;D ihanat kengät!!

      Poista
    2. oon miettiny kyllä samaa.. mut kaikilla saa olla toki omia mielipiteitä :) noiden laatu tuntuu ainakin tosi hyvältä ja oon täysin tyytyväinen. kyllä mä aion aidotkin ostaa jossain vaiheessa sittenkun vaan on rahapussissa tarpeeks ylimäärästä. :) mut kiitos! :)

      Poista
  2. onko noi kaunokaiset aidot ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiii :( olisin kyllä maininnu jos olis!

      Poista
  3. pärjäsit hyvin mun linkkaa-blogisi kisassa, kannattaa käydä kattoo !:)
    http://livingmylife-nea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. eikä, noi kengät on iha sika upeet! :o olivatko kalliitkin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! mulle noi ei maksanu mitään yhteistyön takia, mut n. 59 € ne oli muistaakseni. :)

      Poista
  5. oi että, näin sut tänää keskisellä noi jalas ja oli kyllä tosi upeet ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah, aijaa :) pitihän ne melkeenpä heti sisäänajaa.. :') kiitos!

      Poista
  6. Heiii mitäs osaat sanoo tost lenzishop.comin toimituksest :)? Oon löytäny kivat kengät ja aattelin tilaa ne mut oon miettiny just mimmone toi sivu on ja sillee :)? Ja osaaks sanoo minkä laatusta tavaraa niilt tulee? Tosi kivat kengät oot löytäny ;)! Ja sit viel et onks noil noi koot sillee iha normit, tai et jos tilaan oman kokoni, ni se on sit se :D? tai et jos tilaan 38 ni se on sen kokone eikä joku iso 38, melkee 39 kokonen :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaakseni toimituksessa ei kestänyt kauaa, vaikka kiinasta asti tulivatkin! Ihan hyvälaatuisia ovat ja ite oon ollu noihin kenkiin tyytyväinen :) Ja itellä on 37 jalka, ja sen kokoset myös tilasin. Mulle noi oli just sopivat! Ja kiva kuulla että tykkäät! :)

      Poista
  7. Kuinka kauan kesti että nuo tuli Suomeen? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista yhtään.. Ehkä joku pari viikkoa :)

      Poista