Instagram - Helmikuu

13.17


1. Naama.
2. Meijän söpöliini. ♥


3. Asukuvia.
4. Prinsessapäivän sneak peekkia.
 

5. Autossa istumista.
6. Ripsirakkautta.

♥

7. Lisää naamakuvia.
8. Hymyilytti. :)
 

9. Superväsyneenä tanssien jälkeen.
10. Himoksen menomatkaa!
 

11. Prinsessapäivää..
12. Kristan kanssa Himoksella! ♥ 


13. Jumpsuitit!
14. Kouluposetusta. :D
 

15. !!!! En jaksa oottaa ♥ Onko kukaan muu menossa kattomaan Lana Del Reytä kesäkuun 16 päivä?
16. Pinkki päivä.
 

17. Murun kans viihteellä.
18. ♥ 


19. Mannan ihana space-takki ♥
20. Kuumetta loman kunniaks!


21. Keskisenreissuja.
22. Mannan kanssa vammailua. :D
 

23. Pure love. ♥ 
24. Maanantain asua + lempparikengät. ♥ 


25. Oonan kanssa shoppailemaan lähössä!
26. ♥ 


26. Muru ♥
27.  Naamapose part miljoona.

Tässä teille tän kuun instagramsaldoa. Voin sanoo et mikää ei oo hirveempää ku keksiä noihin noita kuvatekstejä. Mulla ei vaan meinaa millään riittää mielikuvitus niihin. No ehkäpä nuo teille kelpaa. :)

Tänään oon ollu taas kamalan väsyny! Onneks oon nyt kuitenkin jo paranemaan päin. Ärsyttävää kun pitää aina lomalla sairastaa, mut eipä sille mitään voi. Muutenkin tekis hirveesti mieli lenkkeillä mut ei uskalla jos tää flunssa vaan pahenis siitä. Ehkä pitää vaan vielä odotella.. Vieteltiin tänään Mannan kanssa tyttöjeniltaa; vuokrattiin leffa, ostettiin herkkuja ja käytiin myös pitkästä aikaa saunassa. Mulla ei nyt oo tästä päivästä mitään muuta kerrottavaa, koska oon ollu sen verran laiskalla päällä.

Toivottavasti tykkäätte kuvista! :)

♥Mamitu


You Might Also Like

10 comments

  1. Toi on niiiiiiin söpö kuva missä hymyilet että hampaat näkyy! ♥ Oot tosi nätti kaikissa kuvissa mut erityisesti just tuo 8. kuva otti silmiin :))

    VastaaPoista
  2. Voi ei ku oot niin kaunis, että oikeen kateus iskee! Ja minäkin olin muuten just eilen Himoksella:)

    http://pinkypug8.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. apuaaaa miten kaunis oot ja ihanat hiukset ja ää kaikki, oon niin kade!! :-) oot ihana, jään seuraamaan!

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Hui kun olet nätti! <3
    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista